مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کارآموزی غیر مهاجرتی H-3 در کشور ایالات متحده

از ایران به ایالات متحده

توضیحات

دسته ویزای غیرمهاجرتی H-3 به اتباع خارجی این امکان را می دهد که به صورت موقت به ایالات متحده می آیند: کارآموز می توانند در هر زمینه کاری، به غیر از تحصیلات تکمیلی پزشکی یا آموزش، که در کشور متبوع تبعه خارجی در دسترس نیست، آموزش ببینند. فرآیند درخواست: برای به دست آوردن طبقه بندی H-3، کارفرما یا سازمان ایالات متحده باید فرم I-129، دادخواست برای کارگران غیرمهاجر را ارسال کند. ویزای H-3 نمی تواند توسط متقاضی آغاز شود. در عوض، متقاضی باید برنامه آموزشی مناسب را پیدا کند و برای پذیرش اقدام کند. موسسه ای که برنامه آموزشی در آن برگزار می شود باید فرآیند ویزای H-3 را آغاز کند.

طول اعتبار

حداکثر 24 ماه

مدت فرایند

8-12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

190دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به دعوتنامه رسمی از موسسه آموزشی دارید. کارفرما یا سازمان شما باید نشان دهد که آموزش پیشنهادی در کشور مادری شما در دسترس نیست. شما در موقعیتی قرار نخواهید گرفت که در عملکرد عادی کسب و کار باشد و شهروندان آمریکایی و کارگران مقیم به طور منظم در آن به کار گرفته شوند. شما به اشتغال مولد نمی پردازید مگر اینکه این اشتغال اتفاقی و ضروری برای آموزش باشد. این آموزش برای شما مفید خواهد بود که شغلی را در خارج از ایالات متحده دنبال کنید. درخواست کننده شما باید نوع آموزش و نظارتی که باید داده شود و ساختار برنامه آموزشی را شرح دهد. درخواست کننده شما باید نسبت زمانی را که به اشتغال مولد اختصاص داده می شود تعیین کند. درخواست کننده شما باید تعداد ساعاتی را که به ترتیب در آموزش کلاس درس و آموزش در حین کار صرف می شود، نشان دهد. درخواست کننده شما باید شغلی را که در خارج از کشور برای آن آماده می شود، شرح دهد. شما نیاز به پاسپورتی دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. باید هزینه ویزا را پرداخت کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم DS-160 را به صورت آنلاین پر کنید. فرم I-129 و فرم I-797. اصل و کپی پاسپورت معتبر. شناسنامه. 1 عکس مطابق با الزامات تصویر دیجیتال. اسنادی که قصد شما برای بازگشت به کشور خود را ثابت می کند مانند سند ملک، اجاره آپارتمان یا قرارداد شغلی آینده.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کارآموزی غیر مهاجرتی H-3 در کشور ایالات متحده
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ