مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کارآموزی/آموزشی در کشور آلمان

از ایران به آلمان

توضیحات

اگر شما یک تبعه غیر اتحادیه اروپا/غیر EEA/غیر سوئیس هستید و می خواهید در زمینه مورد علاقه خود در آلمان کارآموزی یا آموزش بگذرانید، باید قبل از عزیمت به آلمان برای این ویزا اقدام کنید. شرایط لازم برای انجام دوره کارآموزی بستگی به شرکت یا موسسه ارائه دهنده آن دارد. اتباع استرالیا، کانادا، اسرائیل، ژاپن، جمهوری کره، نیوزلند و ایالات متحده آمریکا می توانند بدون ویزا وارد آلمان شوند و سپس این ویزا را پس از آن درخواست کنند. توجه: بسته به درخواست خاص شرکتی که در آن دوره کارآموزی را انجام می دهید، این ویزا حداکثر تا 12 ماه یا بیشتر قابل تمدید است. در پایان دوره کارآموزی، اگر شرکت یا موسسه ای که در آن مشغول به کار بوده اید بخواهد شما را استخدام کند، باید به کشور خود بازگردید و از آنجا برای ویزای کار درخواست دهید تا به عنوان کارمند عادی کار کنید. .

طول اعتبار

حداکثر 12 ماه

مدت فرایند

2-4 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

85دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید تأییدیه ای از شرکت / موسسه آلمانی داشته باشید که شرایط اقامت متقاضی در آلمان را تأیید کند، از جمله جزئیات پرداخت. شما باید Bundesagentur für Arbeit را دریافت کنید - که مجوز کار در آلمان است (بستگی به سازمان شما دارد). شما باید یک بیمه درمانی معتبر داشته باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست، تکمیل و امضا شده است. دو عکس یکسان پاسپورت ملی معتبر با 1 کپی از صفحه اطلاعات پاسپورت شما (کپی سایز A4). مدرک حداقل 30 هزار یورو بیمه درمانی. برنامه سفر پرواز برای اقامت شما مدرک اقامت برای کل اقامت شما. سندی مانند صورتحساب بانکی برای نشان دادن اینکه وسایل زندگی کافی دارید. Bundesagentur für Arbeit – اجازه کار در آلمان و کارورزان موظف به داشتن آن هستند تا مشارکت آنها در هر سازمانی قانونی باشد. این بر عهده مؤسسه / شرکتی است که در آن به عنوان کارآموز یا کارآموز درگیر خواهید شد تا آن را برای شما به دست آورد. نامه نمایندگی / بدون اعتراض از کارفرمای محلی یا دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید که تأیید می کند متقاضی کارمند / دانشجو در سازمان آنها است. نامه تایید شرکت / موسسه آلمانی که شرایط اقامت متقاضی در آلمان از جمله پرداخت را تایید می کند. مدارک صلاحیت (دیپلم، گواهی مدرک تحصیلی یا برگه های علامت).

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کارآموزی/آموزشی در کشور آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ