مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کارآفرینی در کشور لهستان

از ایران به لهستان

توضیحات

اگر هدف یک خارجی از اقامت در لهستان انجام فعالیت تجاری در این کشور باشد، اجازه اقامت موقت برای انجام فعالیت تجاری اعطا می شود.

طول اعتبار

36 ماه

مدت فرایند

4-8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

48 ماه

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

90 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

- متقاضی باید بیمه درمانی داشته باشد. - متقاضی باید منبع درآمد ثابت و منظمی داشته باشد که بتواند هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده تحت حمایت خود را پوشش دهد. - متقاضی باید موافقت مقام صلاحیتدار را برای کار در یک موقعیت خاص یا در یک حرفه خاص در صورتی که الزام به اخذ چنین رضایتی طبق قانون لازم باشد، کسب کرده باشد. - متقاضی باید یک مکان تضمینی در لهستان داشته باشد. لطفا لینک را بررسی کنید تا بیشتر در مورد الزامات شرکت بدانید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

1. اظهارنامه PIT (مالیات بر درآمد شخصی) که به اداره مالیات ارائه شده است. 2. گواهی انجام تعهدات مالی ناشی از خزانه داری صادره از اداره مالیاتی که صلاحیت رسیدگی به محل اقامت خارجی را دارد. 3. گواهی انجام تعهدات مالی شرکت صادره از اداره مالیات. 4. اساسنامه شرکت و یا قرارداد مشارکت (در صورت وجود). 5. مدراکی دال بر فعالیت شرکت که نشان دهد که درآمد سال مالیاتی قبل از درخواست اقامت حداقل 12 برابر متوسط دستمزد ماهانه در سه ماهه سوم سال قبل از ارائه درخواست را ثابت می‌کند، مانند اظهارنامه مالی CIT-8 برای سال گذشته. 6. همچنین، مدارکی که نشان می‌دهند شرکت برای مدت نامحدود حداقل دو کارمند به‌طور تمام وقت استخدام کرده است. کارمندان می توانند شهروندان لهستانی یا خارجی باشند (با مجوز کار لازم ) که برای یک دوره حداقل یک ساله قبل از ارائه درخواست در شرکت استخدام شده اند. 6. یا شواهدی مبنی بر داشتن دارایی هایی که تحقق شرایطی مانند کمک به رشد سرمایه گذاری، انتقال فناوری، معرفی نوآوری سودمند یا ایجاد شغل را تسهیل می کند.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کارآفرینی در کشور لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ