مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کارآفرینی استارتاپ ایرلند در کشور ایرلند

از ایران به ایرلند

توضیحات

هدف برنامه کارآفرینی نوپا این است که اتباع غیر منطقه اقتصادی اروپا و خانواده‌هایشان را که متعهد به یک کسب‌وکار راه‌اندازی با پتانسیل بالا در ایرلند هستند، قادر می‌سازد تا به وضعیت اقامت امن در ایرلند دست یابند. راه اندازی بالقوه در اقتصاد نوآوری و بودجه 75000 یورویی می تواند برای اهداف توسعه تجارت خود در این ایالت اقامت داشته باشد. هیچ هدف اولیه ای برای ایجاد شغل تعیین نخواهد شد، زیرا مشخص شده است که چنین مشاغلی ممکن است مدتی طول بکشد تا شروع به کار کنند. توجه: در صورتی که یک پروپوزال دارای بیش از یک مدیر است، به غیر از اعضای خانواده، که به دنبال استفاده از این برنامه هستند، هر مدیر باید دسترسی به بودجه 75000 یورویی را نشان دهد. مدت زمان: 2 سال روند درخواست: شامل دو مرحله است: درخواست برای ارسال سرمایه گذاری و ارزیابی: در درخواست، داوطلبان مرحله درخواست فرم های درخواست خود و تمام مدارک پشتیبان و همچنین جزئیات مورد نیاز پیشنهادات تجاری خود را برای تایید توسط ارزیابی ارسال می کنند. کمیته. کمیته ارزیابی پیشنهاد را بررسی خواهد کرد و در صورت نیاز ممکن است اطلاعات بیشتری را از نامزد دریافت کند. لازم به ذکر است که کمیته ارزشیابی فقط با داوطلب ارتباط برقرار می کند و نماینده قانونی یا مالی برای آنها معرفی می شود. صدور مجوز اقامت: برای متقاضیانی که موفق شده اند و پیشنهادات تجاری آنها تایید شده باشد، مجوز اقامت صادر می شود مشروط بر اینکه شرایط لازم را داشته باشند: بودجه مورد نیاز به یک موسسه مالی تحت نظارت بانک مرکزی ایرلند منتقل شده است و متقاضی، و در صورت صلاحدید همسر/شریک آنها، استشهادنامه لازم مبنی بر حسن خلق و عدم محکومیت کیفری خود را ارائه کرده باشند. در صورت نیاز، ویزای ایرلند برای متقاضیان برای پیگیری این سوگندنامه تسهیل خواهد شد. هزینه پردازش این ویزا تقریباً 390 دلار است. می توانید همسر و فرزندان خود را همراه داشته باشید. زمان پردازش ممکن است 4-6 هفته باشد

طول اعتبار

24 ماه

مدت فرایند

تا 4 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

120 ماه

تبدیل به اقامت دائم

60 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

390 دلار تقریبادلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید یک محصول یا خدمات «جدید یا نوآورانه» را در ایرلند معرفی کنید. به یک پشتوانه مالی قوی به مبلغ 75000 یورو یا بیشتر نیاز دارید که می توانید شواهدی برای آن ارائه دهید. مشاغل در ایرلند و آزاد کردن 1 میلیون یورو در فروش طی سه تا چهار سال پس از راه اندازی. شما نباید از بودجه عمومی استفاده کنید. شما باید سرمایه گذاری استارت آپی داشته باشید که کمتر از شش سال از عمر آن می گذرد. استارت آپ باید توسط یک تیم مدیریت با تجربه هدایت شود.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

کپی از دشت تجاری دقیق و نوآورانه خوب. کپی مدارک پشتوانه مالی قوی بیش از 75000 یورو، از نظر صورت‌حساب بانکی، وام تجاری، بودجه فرشته تجاری/سرمایه خطرپذیر یا کمک مالی از آژانس دولتی ایرلند شواهدی مبنی بر اینکه پول می‌تواند به ایرلند منتقل شود و به یورو تبدیل شود. شخصیت از مقامات پلیس اگر یک کسب و کار موجود است که قصد دارید به ایرلند نقل مکان کنید، باید جدیدترین حساب های حسابرسی شده کسب و کار را ارائه دهید.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کارآفرینی استارتاپ ایرلند در کشور ایرلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ