مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای فریلنسر آلمان “Freiberufler”. در کشور آلمان

از ایران به آلمان

توضیحات

اتباع غیر اتحادیه اروپا می توانند برای ویزای فریلنس آلمان، مجوز اقامت، درخواست دهند، اگر شغل فریلنسری داشته باشند که انتظار می رود تأثیر اقتصادی یا فرهنگی مثبتی در آلمان داشته باشد. محبوب ترین مشاغل آزاد هنرمندان، نویسندگان، معلمان زبان و پزشکان آزاد، مهندسان، حسابرسان، مترجمان یا معماران هستند. شهروندان استرالیا، کانادا، اسرائیل، ژاپن، نیوزلند، ایالات متحده و کره جنوبی می توانند در بدو ورود به آلمان برای ویزای دولتی درخواست دهند. به ویژه، معیارهای زیر بر اساس ارائه اطلاعاتی که باید در هنگام درخواست ارائه شود در نظر گرفته می شود. یک مجوز اقامت و یک طرح تجاری عملی. پایداری ایده های تجاری، تجربه کسب و کار شما، میزان سرمایه برای سرمایه گذاری، تاثیر منطقه ای بر اشتغال و آموزش های حرفه ای سهم شما در نوآوری و تحقیق رویداد_در دسترس مدت 3 تا 36 ماه آپارتمان شهروندی11 سالattach_moneyFees37badgeP. اقامت 3 سال در انتظار_اقدامات زمان پردازش 5-6 هفته اکولایزر پیچیده بودن داده های مهاجرت استعدادهای متوسط برای آلمان نقشه استعدادیابی و تخلیه داده های 2015-2019.

طول اعتبار

3-36 ماه

مدت فرایند

5-6 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

11 سال

تبدیل به اقامت دائم

3 سال

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

37دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

یک شغل آزاد دانشگاهی، هنری، ادبی، آموزشی، آموزشی یا سایر مشاغل حرفه ای خوداشتغال مطابق با s. 18 (1) قانون مالیات بر درآمد. اگر قبلاً چهل و پنجمین سال زندگی خود را به پایان رسانده اید، به یک برنامه بازنشستگی مناسب حداقل 1340.47 یورو در ماه نیاز دارید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

پاسپورت معتبر. 1 بیومتریک فعلی با ویژگی های زیر: عکس 35mm x 45mm، عکس از جلو با حالت خنثی صورت و دهان بسته، نگاه مستقیم به دوربین، پس زمینه روشن. فرم "درخواست برای صدور مجوز اقامت". شکل پیش بینی درآمد در مورد هنرمندان و معلمان زبان: اثبات سایر درآمدهای عادی به عنوان مثال دارایی های شخصی، نقل و انتقالات منظم از والدین تحت تکفل، ارائه اظهارنامه تعهدی توسط شخص ثالث بدهکار. اگر می خواهید بر اساس هزینه کار کنید: نامه تعهد برای همکاری ارائه حداقل دو اظهارنامه قصد (با اطلاعات در مورد نوع، محدوده و شرح شغل). قراردادهای کارمزد یک رزومه با جزئیات حرفه حرفه ای، گواهینامه های صلاحیت، دیپلم، مراجع/حامیان مالی. مجوز (در صورت نیاز) برای شغل آزاد، به عنوان مثال مجوز وکالت (اصلی). اثبات معیشت مطمئن باید شامل بیمه درمانی کافی نیز باشد. اجاره یا اثبات مالکیت خانه در آلمان. اثبات هزینه های اجاره ماهانه (به عنوان مثال صورت حساب جاری) یا هزینه های ملک مسکونی. در هر مورد به شکل اصلی

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای فریلنسر آلمان “Freiberufler”. در کشور آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ