مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای غیر مهاجرتی رده B در کشور تایلند

از ایران به تایلند

توضیحات

خارجیانی که مایل به کار، تجارت یا انجام فعالیت های سرمایه گذاری در تایلند هستند باید برای ویزای غیر مهاجرتی به سفارتخانه های سلطنتی تایلند یا کنسولگری های سلطنتی تایلند درخواست دهند. دارندگان این نوع ویزا که مایل به کار در تایلند هستند باید قبل از شروع کار مجوز کار دریافت کنند. هزینه ویزا 2000 بات برای یک بار ورود با اعتبار سه ماهه و 5000 بات برای چندین بار ورود با اعتبار یک ساله است. دارنده این نوع ویزا حق اقامت حداکثر 90 روز در تایلند را دارد. او می تواند برای تمدید اقامت در دفتر اداره مهاجرت درخواست دهد و ممکن است از تاریخ اولین ورود به تایلند به مدت یک سال تمدید شود.

طول اعتبار

90 روز ماه(های)

مدت فرایند

2-3 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

60دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید پاسپورت یا سند مسافرتی معتبر داشته باشد. متقاضی باید دارای بودجه کافی برای اقامت در تایلند باشد. متقاضی باید نامه ای از شرکت داشته باشد که موقعیت متقاضی، مدت زمان کار، حقوق و هدف (های) بازدید از تایلند را نشان دهد. متقاضی باید بیمه مسافرتی داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

گذرنامه یا سند مسافرتی با اعتبار حداقل 6 ماه. فرم درخواست تکمیل شده. مدارک مالی کافی (20000 بات برای هر نفر و 40000 بات برای هر خانواده) برای مدت اقامت در تایلند. عکس اخیر در اندازه گذرنامه (4×6 سانتی متر) از متقاضی که در 6 ماه گذشته گرفته شده است. نامه ای از شرکت متقاضی که موقعیت، مدت زمان استخدام، حقوق و هدف (بازدید) متقاضی به تایلند را نشان می دهد. اسناد مکاتبات با شرکای تجاری در تایلند. مدارک وضعیت مالی در موردی که متقاضی خوداشتغال باشد. دعوت نامه از شرکا یا شرکت های تجاری یا مرتبط در تایلند. اسناد شرکتی شرکا/شرکت های مرتبط در تایلند مانند ثبت کسب و کار و مجوز کسب و کار؛ لیست سهامداران؛ نمایه شرکت؛ جزئیات عملیات تجاری؛ ترازنامه؛ صورت‌حساب مالیات بر درآمد و مالیات کسب‌وکار (Por Ngor Dor 50 و Por Ngor Dor 30) آخرین سال. ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده (Por Por 20). رونوشت اسناد و مدارک شرکت باید با امضای هیأت مدیره یا مدیرعامل با مهر شرکت معتبر باشد. اسناد اضافی ممکن است در صورت لزوم و در صورت لزوم درخواست شود. در صورت عدم وجود مدرک مورد نیاز، متقاضی باید نامه ای مبنی بر در دسترس نبودن چنین مدرکی ارائه دهد.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای غیر مهاجرتی رده B در کشور تایلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ