مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذاری هلند در کشور هلند

از ایران به هلند

توضیحات

اتباع غیر اتحادیه اروپا / EEA یا غیر سوئیس می توانند راحت تر اجازه اقامت موقت دریافت کنند اگر حداقل 1250000 یورو سرمایه داشته باشند و آن را در تجارت هلندی سرمایه گذاری کنند، می توانند یک اجازه اقامت معمولی برای یک سال دریافت کنند. روند درخواست: 1. ارسال درخواست و پرداخت2. دریافت و بررسی application3. تصمیم 4. جمع آوری mvv (مجوز اقامت موقت) 5. سفر به هلند

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

12-13 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

72 ماه

تبدیل به اقامت دائم

67 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

2416دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما حداقل مبلغ 1,250,000 یورو را در شرکتی سرمایه گذاری می کنید که مستقر در هلند است یا در صندوقی که به گفته وزارت امور اقتصادی، مشمول مقررات SEED، صندوق مشارکت یا مشارکت قراردادی است که در شرکتی در این کشور سرمایه گذاری می کند. هلند. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای مشاغل خصوصی مستثنی است. شما مبلغ سرمایه گذاری را به حساب بانکی یک بانک هلندی یا بانک یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا با شعبه ای در هلند واریز می کنید. سرمایه گذاری شما باید برای اقتصاد هلند ارزش بیافزاید. این توسط آژانس تصدی هلند (RVO) ارزیابی خواهد شد. سرمایه گذاری باید معیارهایی را داشته باشد مانند ایجاد 10 شغل در مدت 5 سال، کمک به افزایش نوآوری شرکت هلندی یا ارزش افزوده غیرمالی مانند دانش خاص، شبکه ها، مشتریان و مشارکت فعال سرمایه گذار. سرمایه ای که سرمایه گذاری می شود از راه های نامشروع به دست نیامده است. شما قبلا به طور غیرقانونی در هلند نبوده اید. شما باید پاسپورت معتبر یا سند مسافرتی دیگری داشته باشید. کودک ممکن است در گذرنامه یکی از والدین گنجانده شود. شما باید مایل به امضای گواهی سوابق باشید که اطلاعات مربوط به سابقه کیفری پاک شما را ارائه می دهد. پس از ورود به هلند، باید مایل به انجام آزمایش پزشکی برای سل باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

یک کپی از گذرنامه با مشخصات هویتی شما. از تمام صفحات با مهر سفر نیز کپی کنید. اعلامیه سوابق کیفری پاک اعلامیه شما قبلاً به صورت غیرقانونی در هلند نبوده اید. اعلامیه شما هیچ داده نادرستی را در طول مراحل اقامت قبلی ارسال نکرده اید. بیانیه ای از شعبه هلند بانک که نشان می دهد حداقل مبلغ 1250000 یورو برای سرمایه گذاری در هلند واریز شده است. برای تعیین هویت او باید اثر انگشت و تصویر صورت (عکس پاسپورت) از او گرفته شود.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذاری هلند در کشور هلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ