مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذاری در کشور DR-کنگو

از ایران به DR-کنگو

توضیحات

ویزای سرمایه گذاری تاسیس برای خارجیانی است که می خواهند برای اهداف سرمایه گذاری در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) سرمایه گذاری کنند. اعطا شده به مروجین یا نمایندگان شرکتهای جدید، مصوب آیین نامه سرمایه گذاری. دارنده ویزای ویژه از ویزای خروج رایگان بهره مند می شود. برای واجد شرایط بودن برای این ویزای تاسیس، باید با یک ویزای معتبر وارد جمهوری دموکراتیک کنگو شوید و حداقل 6 ماه اقامت داشته باشید.

طول اعتبار

60 ماه

مدت فرایند

4 ماه)

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

62 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

653دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید حداقل 6 ماه در DRC اقامت داشته باشید. شما باید از اداره کل مهاجرت درخواست تأیید کنید. شما باید ثبات مالی یا ابزاری را برای حمایت از خود نشان دهید. شرایط دیگری نیز وجود دارد، لطفاً بخش اسناد را بررسی کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

شامل چهار عکس اندازه گذرنامه اخیر. ارائه کارت بین المللی واکسیناسیون معمولاً در کشور شما یا در DR کنگو قابل تهیه است. گواهی شخصیت کشور یا شهرداری محل سکونت (کمتر از 3 ماه) را ارائه دهید. ارائه گواهی سکونت صادره از شهرداری محل سکونت (کمتر از 3 ماهگی). این می تواند در کنگو باشد. ارائه اصل و کپی گواهی کنسولی یا ثبت نام. بیانیه بانکی برای اثبات ثبات مالی شما در 6 ماه گذشته. تایید نامه مدیر کل مهاجرت را پیوست کنید. در صورت لزوم، دستور تایید پروژه بین وزارتی را ضمیمه کنید.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذاری در کشور DR-کنگو
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ