مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای دوره زبان در کشور آلمان

از ایران به آلمان

توضیحات

ویزای دوره زبان آلمانی نوعی ویزای آموزشی است که برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا/غیر EEA/غیر سوئیسی که قصد دارند یک دوره فشرده زبان را به مدت 3 تا 12 ماه بگذرانند صادر می شود. دوره هایی که متقاضیان ویزا انتظار دارند تکمیل شوند باید حداقل 18 ساعت درس در هفته داشته باشند. گواهینامه های رسمی پس از گذراندن موفقیت آمیز یکی از امتحانات زیر دریافت می شود: آزمون زبان آلمانی به عنوان زبان خارجی (TestDaF). مدرک زبان آلمانی موسسه گوته (GDS). دیپلم زبان آلمانی کنفرانس دائمی وزرای آموزش و پرورش و امور فرهنگی، سطح دوم (DSD). اگر مدرک زبان ندارید، دانشگاه‌ها اغلب از شما می‌خواهند که دوره‌ای را برای دریافت یکی از گواهی‌های ذکر شده در بالا در آلمان بگذرانید که ممکن است تا سه ماه یا حتی بیشتر طول بکشد تا بتوانید آن را دریافت کنید. در آلمان ثبت نام کرده اید. توجه: اعتبار ویزای دوره زبان آلمانی تا طول دوره است که می تواند سه ماه تا یک سال باشد و نمی توان آن را بیشتر تمدید کرد تا زمانی که در آلمان هستید، باید برای مجوز دانشجویی درخواست دهید. از کشور خود برای ادامه تحصیل در آلمان. همچنین شهروندان استرالیا، کانادا، اسرائیل، ژاپن، جمهوری کره، نیوزلند و ایالات متحده آمریکا برای ورود به آلمان نیازی به درخواست ویزای زبان ندارند. و در دوره زبان شرکت کنید. با این حال، آنها باید پس از ورود به برلین مستقیماً در اداره مهاجرت برای اجازه اقامت اقدام کنند.

طول اعتبار

3-12 ماه

مدت فرایند

حداکثر 12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

68 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

ممکن است از شما خواسته شود ثابت کنید که قبلاً آلمانی دانش دارید و حتی ممکن است از شما بخواهد که هزینه دوره زبان خود را از قبل پرداخت کنید. شما باید از کشور خود برای این ویزا اقدام کنید. شما باید تاییدیه دوره زبان (با حداقل 18 ساعت در هفته کلاس) از آلمان داشته باشید. برای پوشش اقامت خود در آلمان باید بیمه درمانی و وسایل معیشت کافی داشته باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا به طور مناسب تکمیل شده است. گذرنامه معتبر (با حداقل 3 ماه دوره اعتبار پس از تاریخ برنامه ریزی شده برای بازگشت و نه بیشتر از 10 سال، حاوی حداقل 2 صفحه خالی ویزا). ثبت نام تایید شده در دوره زبان یا گواهی ثبت نام. اثبات تمکن مالی "Finanzierungsnachweis" (هر کدام که قابل اجرا باشد) - 8640 یورو در سال مانند صورت های مالی شخصی در سه ماه گذشته، گواهی اعطای بورس تحصیلی، صورت حساب سپرده ثابت "Sperrkonto" - حساب مسدود شده، یک تعهدنامه "Verpflichtungserklärung" توسط شخصی میزبان شما و آنها به زبان آلمانی زندگی می کنید، نامه ای از والدین - که اراده آنها برای حمایت مالی از فرزندشان برای مدت اقامت آنها در آلمان، و همچنین فیش حقوقی یا تراکنش های حساب بانکی آنها در 6 ماه گذشته را اعلام می کند. بیمه درمانی تحت پوشش - برای کل مدت اقامت در آلمان. 2 عکس پرتره اخیرا گرفته شده است. 3 فتوکپی از صفحات شناسنامه پاسپورت. کپی ویزای شینگن قبلی (در صورت وجود). نامه انگیزشی برای شرکت در دوره زبان. مدرک اقامت - برای اقامت کامل. نامه رسمی مرخصی از کارفرما (با امضا و مهر) - برای کارمندان. اثبات هزینه ویزا - 60 یورو.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای دوره زبان در کشور آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ