مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی ویتنام در کشور ویتنام

از ایران به ویتنام

توضیحات

دانشجویان بین المللی که در یک موسسه در ویتنام ثبت نام کرده اند باید با دفتر بین المللی موسسه تماس بگیرند و یک کپی از نامه تاییدیه اداره مهاجرت ویتنام را درخواست کنند. اگر هیچ اداره دولتی ویتنام در کشور شما وجود ندارد، مهم است که به مقامات اطلاع دهید تا بتوانند نامه تایید ویزا را تهیه کنند که نشان می دهد کجا می توانید ویزای دانشجویی خود را دریافت کنید و هزینه آن را در بدو ورود به ویتنام بپردازید. زمان پردازش ویزای دانشجویی می تواند از تاریخ درخواست 6 تا 12 هفته طول بکشد. می توانید همسر و فرزندان خود را بیاورید. پاسپورت در طول مراحل ویزا در سفارت/کنسولگری باقی می ماند. دانشجویان می توانند بدون مجوز کار به عنوان کارآموز در ویتنام کار کنند.

طول اعتبار

ماه و بیشتر

مدت فرایند

2 تا 3 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

145دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید تاییدیه پیش تاییدیه ای را از اداره مهاجرت ویتنام دریافت کنید. باید از موسسه آموزشی در ویتنام پذیرش بگیرید. باید مدرکی دال بر ترتیب سفر داشته باشید. سلامتی و ممکن است از شما گواهی سلامت خواسته شود برای پوشش اقامت خود در ویتنام باید بیمه مسافرتی داشته باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا، تکمیل شده و امضا شده توسط دانشجو اصل و کپی صفحه بیوگرافی پاسپورت نامه پذیرش از موسسه آموزشی در ویتنام تاییدیه پیش تاییدیه از اداره مهاجرت ویتنام 1 عکس اندازه گذرنامه اصل و کپی بلیط هواپیما اصل و کپی صورتحساب بانکی آخرین 6 ماه کپی گواهی پزشکی اصل و کپی گواهی های تحصیلی، حسب مورد

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی ویتنام در کشور ویتنام
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ