مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی فنلاند در کشور فنلاند

از ایران به فنلاند

توضیحات

مجوز اقامت دانشجویی فنلاند برای دانشجوی خارجی صادر می شود که می خواهد بیش از 90 روز در فنلاند بماند و تحصیل کند. این یعنی آموزش عملی و کار پایان نامه. شما همچنین حق دارید مشاغل دیگری داشته باشید اما محدودیت‌های زیر اعمال می‌شود: در طول دوره تحصیلی فقط می‌توانید به طور متوسط 25 ساعت در هفته کار کنید. تعداد ساعات کاری در سطح هفتگی محدود نمی‌شود. این بدان معنی است که شما می توانید ساعات کار هفتگی خود را در طول ترم تحصیلی تنظیم کنید، تا زمانی که به طور متوسط 25 ساعت در هفته کار کنید. شما می توانید بدون محدودیت در زمان هایی که موسسه آموزشی شما هیچ آموزشی ارائه نمی دهد کار کنید. زمان پردازش برای مطالعه. ویزا ممکن است 6 تا 12 هفته از روز درخواست طول بکشد. می توانید همسر و فرزندان خود را با خود بیاورید.

طول اعتبار

بیش از 3 ماه

مدت فرایند

تا 4 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

48 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

90دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید فرم درخواست را تکمیل کنید شما باید توسط دانشگاه یا موسسه آموزشی فنلاند میزبان خود پذیرفته شوید. به پاسپورت معتبری نیاز دارید که از مدت زمان تحصیل شما 3 ماه بیشتر باشد. برای پوشش تحصیلی خود به بودجه کافی نیاز دارید یا بورسیه ای که پرداخت شهریه را تأیید می کند.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

کپی فرم درخواست تکمیل و امضا شده اصلی و کپی نامه رسمی پذیرش توسط دانشگاه یا کالج میزبان در فنلاند اصل و کپی صورتحساب بانکی اخیر (6 تا 12 ماه) کپی سند بیمه پزشکی مسافرتی اصل و کپی گواهی پلیس یا ترخیص نامه بدون سابقه کیفری کپی پاسپورت معتبر (شامل بیو صفحه، ویزای گذشته و غیره) اصل و کپی برنامه سفر پرواز

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی فنلاند در کشور فنلاند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ