مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای حرفه ای فریلنسری بلغارستان در کشور بلغارستان

از ایران به بلغارستان

توضیحات

بلغارستان در حال حاضر ویزای عشایری دیجیتال ندارد، اما عشایر دیجیتال و فریلنسرها می توانند برای ویزای حرفه ای فریلنس بلغارستان که به عنوان ویزای نوع D نیز شناخته می شود، درخواست دهند. هر شهروند غیر اتحادیه اروپا می تواند به عنوان یک فریلنسر در بلغارستان کار و زندگی کند، مشروط بر اینکه تأییدیه مربوطه توسط اداره کار بلغارستان داده شده باشد. مجوز اقامت برای فریلنسرها برای دوره اولیه 1 ساله است و امکان تمدید آن برای یک سال دیگر وجود دارد. درخواست صدور ویزای طولانی مدت فقط به نمایندگی های دیپلماتیک و کنسولی اقامت دائم متقاضی ارسال می شود. به نمایندگی های معتبر در ایالت اقامت دائم متقاضی. افرادی که به طور قانونی در کشور ثالثی غیر از کشور اقامت دائم خود اقامت دارند، می توانند پس از توجیه درخواست خود و در صورتی که بازگشت آنها به کشور محل اقامت دائم تضمین شده باشد، استثنائاً می توانند در این کشور ثالث درخواست دهند. مدیر اجرایی دفتر اشتغال کشور ظرف 30 روز پس از ارائه مدارک تصمیم گیری خواهد کرد.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

1 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

10 سال

تبدیل به اقامت دائم

5 سال

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

120دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شهروند کشور ثالث یا غیر اتحادیه اروپا باشید. متقاضی اصلی باید بالای 18 سال سن داشته باشد. از سلامتی و سابقه کیفری پاک از کشور محل اقامت برخوردار باشید. یک طرح دقیق فریلنسر (تکالیف شامل) در بلغارستان را نشان دهید. شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی در طول اقامت خود در بلغارستان نشان دهید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فتوکپی آخرین ویزا بلغارستان و شینگن یا ویزای بریتانیا و ایالات متحده آمریکا (در صورت وجود). یک عکس تمام رنگی 3.5x4.5 سانتی متر در برابر پس زمینه رنگ روشن. بیمه درمانی معتبر برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای کل دوره سفر، پوشش کلیه هزینه های بازگشت به کشور و مراقبت های فوری پزشکی و درمان اورژانسی بیمارستانی برای مدت اقامت ذکر شده در ویزا. مبلغ بیمه نمی تواند کمتر از 30 هزار یورو باشد. شواهدی از تمکن مالی و کافی برای حفظ اقامت. کپی گذرنامه فنی خودروی سفر. برای کودکان زیر سنی که بدون والدین یا معتمد خود سفر می کنند، مدارک زیر باید ارائه شود: کپی شناسنامه. اصل و فتوکپی وکالت نامه ای که توسط هر دو والدین/ قیم یا یکی از والدین امین تایید شده باشد مبنی بر موافقت فرزندشان بدون همراهی آنها. فرم درخواست ویزا طرح دقیق فریلنسر (تکالیف شامل) در بلغارستان. فتوکپی صفحه اول پاسپورت

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای حرفه ای فریلنسری بلغارستان در کشور بلغارستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ