مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای تحصیلی امارات متحده عربی در کشور امارات متحده عربی

از ایران به امارات متحده عربی

توضیحات

برای تحصیل در امارات به ویزای دانشجویی نیاز است. برای دریافت ویزا دانشجویان نیاز به اسپانسر یا تماس دارند. در صورت عدم ارتباط، دانشگاه می تواند از شما حمایت کند. کار در طول تحصیل: شما می توانید 6 ساعت در روز به عنوان یک کار نیمه وقت کار کنید. طبق قانون کار در امارات متحده عربی که به دانشجویان اجازه می دهد پس از کسب مجوز مورد نیاز در حین تحصیل کار کنند. زمان پردازش ویزای تحصیلی ممکن است از روز درخواست بین 6 تا 12 هفته طول بکشد. می توانید همسر و فرزندان خود را همراه داشته باشید. پاسپورت در طول کل مراحل روادید در سفارت / کنسولگری باقی می ماند

طول اعتبار

90 روز و بیشتر ماه(های)

مدت فرایند

2 تا 3 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

360 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

خیلی کم

هزینه دولتی

800دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورت/سند مسافرتی دارید که حداقل 3 تا 6 ماه اعتبار داشته باشد. برای پوشش تحصیلی خود به بودجه کافی نیاز دارید یا کمک هزینه تحصیلی که پرداخت شهریه را تأیید می کند. در صورت فارغ التحصیلی دانشجویان باید اثبات کنند که مدرک لیسانس را به رسمیت شناخته اند پس از ورود، دانشجویان تحت معاینه پزشکی دقیق قرار می گیرند. شرایط اضافی ممکن است وجود داشته باشد. لطفاً برای جزئیات با دانشگاه / کالج خود تماس بگیرید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا، تکمیل و امضا شده 4 کپی پاسپورت معتبر با انقضای حداقل 12 ماه. 12 عکس با پس زمینه ساده. اصل و کپی نامه پیشنهاد پذیرش از دانشگاه امارات کپی رسید شهریه برای سال تحصیلی جاری برنامه کپی دریافت هزینه ویزا کپی گواهی مدارک تحصیلی قبلی کپی بیمه پزشکی مسافرتی

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای تحصیلی امارات متحده عربی در کشور امارات متحده عربی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ