مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای تجاری در کشور روسیه

از ایران به روسیه

توضیحات

ویزای تجاری برای کسانی است که برای اهداف تجاری به روسیه می آیند (برای ملاقات با شرکای تجاری، امضای قرارداد، شرکت در مذاکرات، بازدید از نمایشگاه و غیره). انواع ورودی: ویزای یکبار ورود با اعتبار 90 روز. ویزای دوبار ورود به مدت 90 روز ویزای چند بار ورود با اعتبار 12 ماه. توجه: شخصی که ویزای تجاری 1 ساله چندگانه دریافت کرده است می تواند به طور مداوم در روسیه برای مدتی که بیش از 90 روز در هر 180 روز نباشد اقامت داشته باشد.

طول اعتبار

حداکثر 12 ماه

مدت فرایند

حداکثر 2 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

90 دقیقه (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید حداقل پاسپورت معتبر داشته باشید. 6 ماه از تاریخ ورود. شما باید یک دعوت نامه تجاری صادر شده در بخش خدمات مهاجرت فدرال روسیه یا وزارت امور خارجه داشته باشید. شما باید شخصیت و سلامت خوبی داشته باشید، نتایج آزمایش HIV باید منفی باشد، در 3 ماه اخیر گرفته شده است. شما باید تمکن مالی کافی برای پوشش اقامت خود داشته باشید. شرایط اضافی ممکن است بر اساس ملیت شما وجود داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

کپی بیو صفحه پاسپورت فرم درخواست تکمیل شده. گواهی آزمایش پزشکی با نتایج منفی HIV، انجام شده در 3 ماه اخیر. نامه دعوت تجاری صادر شده توسط بخش خدمات مهاجرت فدرال روسیه یا وزارت امور خارجه. عکس های اخیر اندازه 2 پاسپورت.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای تجاری در کشور روسیه
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ