مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای بنیانگذاران استارت آپ از طریق کارت قرمز قرمز سفید در کشور اتریش

از ایران به اتریش

توضیحات

به عنوان یک شهروند کشور ثالث، می توانید برای یک کارت قرمز-سفید-قرمز برای بنیانگذاران استارت آپ درخواست دهید، در صورتی که: شرکتی را به منظور توسعه و عرضه در بازار محصولات، خدمات، روش های پردازش یا فناوری های نوآورانه ایجاد کنید. طرح کسب و کار برای تأسیس و اداره آن شرکت که شخصاً تأثیر کنترلی بر مدیریت شرکت تازه تأسیس دارد، ثابت می کند که سرمایه شرکت تأسیس شده به میزان حداقل 50000 یورو با سهم حداقل 50 درصد می تواند حداقل 50 امتیاز کسب کند. به معیارهای زیر به عنوان یک مؤسس استارت آپ به شما یک کارت قرمز-سفید-قرمز برای دو سال اول و متعاقباً یک کارت قرمز-سفید-قرمز پلاس تعلق می گیرد، مشروط بر اینکه تمام شرایط قانونی رعایت شود. کارت قرمز-سفید-قرمز پلاس به شما این حق را می دهد که از تسویه حساب ثابت و دسترسی نامحدود به بازار کار (خوداشتغالی و اشتغال سودمند محدود به یک کارفرمای خاص نیست). کارت قرمز-سفید-قرمز به شکل یک بانک صادر می شود. کارت و ترکیبی از اجازه اقامت و اجازه کار است.

طول اعتبار

24 ماه

مدت فرایند

3 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

24 ماه

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

92دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

برای توسعه و عرضه محصولات، خدمات، روش های پردازش یا فناوری های نوآورانه در بازار، باید یک شرکت تاسیس کنید. شما باید یک طرح تجاری منسجم برای تاسیس و اداره آن شرکت ارائه دهید. شما باید شخصاً بر مدیریت شرکت تازه تاسیس تأثیر کنترلی داشته باشید. شما باید سرمایه شرکت برای تاسیس حداقل 50000 یورو با حداقل 50 درصد سهام را ثابت کنید. شما باید حداقل 50 امتیاز را بر اساس معیارهای تحصیلی، تجربیات گذشته، مهارت های زبانی و سرمایه گذاری های اضافی کسب کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

سند مسافرتی معتبر (مثلا پاسپورت). گواهی تولد یا سند مشابه که توسط مقامات اتریش تایید شده باشد. عکس (ابعاد: 45x35mm) نه بیشتر از 6 ماه. شواهدی از محل اقامت محلی (مانند قراردادهای اجاره، توافق اولیه در مورد حقوق اجاره یا شواهد مالکیت). مدارک بیمه درمانی که تمام خطرات را پوشش می دهد (بیمه درمانی اجباری یا بیمه نامه معادل). شواهدی مبنی بر وسایل معیشت کافی (پرداخت، گواهی حقوق، قراردادهای کار، گواهی مزایای بیمه، مدارک بازنشستگی یا سایر مزایای بازنشستگی یا بیمه، سرمایه سرمایه گذاری یا دارایی های شخصی کافی). شواهد دانش یا مهارت های خاص (تصویرنامه یا گزارش آموزشی و گواهی کار) (در صورت وجود). شواهدی مبنی بر یک برنامه تکمیل شده با حداقل مدت سه سال در یک موسسه آموزش عالی (در صورت لزوم). مدارک تکمیل شده دیپلم یا مدرک لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا (در صورت لزوم). شواهد سرمایه گذاری از جمله حقوق صاحبان سهام. مدارک پذیرش در انکوباتور کسب و کار یا تامین مالی توسط یک آژانس تامین مالی استارت آپ در اتریش یک قرارداد با موسسه مربوطه. یک طرح تجاری و اسناد به عنوان شواهدی از نوآوری محصولات، خدمات، روش های پردازش و فن آوری. شواهدی دال بر نفوذ کنترلی بر مدیریت شرکت تازه تاسیس اساسنامه شرکت به استثنای شرکت های تک نفره. مدارک صلاحیت لازم برای اقدام حرفه ای خوداشتغالی. مجوزهای صنایع دستی (Gewerbeberechtigungen)، در صورت لزوم (در صورت وجود).

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای بنیانگذاران استارت آپ از طریق کارت قرمز قرمز سفید در کشور اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ