مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با مجوز دانشجویی مراکش در کشور مراکش

از ایران به مراکش

توضیحات

دانشجویانی که مایل به تحصیل و اقامت در مراکش هستند باید از طریق مؤسسه آموزشی محل ثبت نام خود برای مجوز دانشجویی اقدام کنند. دانشگاه/کالج مراکش، جایی که شما در آن ثبت نام می کنید، شما را با روند درخواست راهنمایی می کند.

طول اعتبار

36 ماه

مدت فرایند

4-8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

متفاوت استدلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

باید پاسپورت معتبر داشته باشید. شما باید نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی معتبر در مراکش دریافت کنید. شما ممکن است نیاز به داشتن ضامن در مراکش داشته باشید تا شرایط مورد نیاز مانند پرداخت بدهی مالی، تعهد ترک پس از انقضای ویزا و غیره را اعلام کنید. شرایط بسته به موسسه آموزشی در مراکش متفاوت است. شما باید تمکن مالی کافی برای حمایت از تحصیل خود داشته باشید یا یک بورسیه تحصیلی که بیان می کند هزینه های تحصیل تحت پوشش است. الزامات اضافی ممکن است بر اساس مورد وجود داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

گذرنامه معتبر، حداقل شش ماه پس از بازدید شما. فتوکپی بیو صفحه پاسپورت. گواهی ثبت نام در یک موسسه آموزش عالی خصوصی مراکش شامل شماره گذرنامه متقاضی (قابل استفاده برای موسسات خصوصی). گواهی ثبت نام و/یا جایزه صادر شده توسط آژانس مراکشی برای همکاری های بین المللی (AMCI) یا هر برنامه آموزشی مالی رسمی دیگر در مراکش از جمله شماره پاسپورت متقاضی (در صورت لزوم). گواهی ثبت نام در دانشگاه دولتی مراکش یا موسسه آموزش عالی شامل شماره گذرنامه متقاضی (در صورت لزوم). یک کپی از نامه پذیرش. اثبات بودجه یا بورسیه تحصیلی. رسید پرداخت هزینه درخواست. اعلامیه ضامن در مراکش (در صورت وجود). به دانشجویان هنر یا طراحی توصیه می شود نمونه کار خود را همراه داشته باشند.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز دانشجویی مراکش در کشور مراکش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ