مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با مجوز اقامت سوئد خوداشتغالی در کشور سوئد

از ایران به سوئد

توضیحات

مجوز اقامت خوداشتغالی سوئد برای خارجیانی طراحی شده است که قصد دارند برای مدتی بیش از سه ماه کار کنند تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند یا راه اندازی کنند یا بخشی از یک شرکت شوند. مدت زمان این ویزا 2 سال است، زمان پردازش به طور متوسط 4 هفته یا بیشتر طول می کشد. شما می توانید اعضای خانواده خود را تحت این برنامه ویزا بیاورید. لطفاً شرایط زیر را بررسی کنید. در صورت نیاز به کمک می توانید با کارشناسان visadb.io تماس بگیرید.

طول اعتبار

24 ماه

مدت فرایند

تا 4 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

48 ماه

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

225 دلاردلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید یک پاسپورت معتبر با ۲ صفحه خالی و بیش از ۱ سال تاریخ انقضا داشته باشید. شما باید نشان دهید که تجربه قابل توجهی در زمینه خود دارید و تجربه قبلی در اداره کسب و کار خود دارید. باید دانش مستند و مرتبط به زبان سوئدی و/یا انگلیسی داشته باشید. و اینکه شما مالک حداقل نیمی از کسب و کار هستید باید نشان دهید که خدمات یا کالاهای کسب و کار در سوئد فروخته و/یا تولید شده است. سال (معادل 200,000 کرون برای شما، 100,000 کرون برای همسر و 50,000 کرون برای هر فرزند همراه) شما باید منبع معتبر اسناد را برای وضعیت مالی خود نشان دهید. باید نشان دهد که شرکت شما، پس از یک دوره آزمایشی 2 ساله، دارای تعادل مالی خواهد بود و شما توانایی حمایت از خود و در صورت لزوم، خانواده خود را دارید (پشتیبانی درآمد طبق استاندارد ملی سوئد برای حمایت از درآمد به اضافه محاسبه می شود. هزینه های مسکن).

به چه مدارکی نیاز دارید؟

کپی صفحاتی در پاسپورت شما که اطلاعات شخصی، عکس، امضا، شماره پاسپورت، کشور صادرکننده گذرنامه، مدت اعتبار پاسپورت، مهرهای ورود و خروج و اینکه آیا شما اجازه زندگی در کشورهایی غیر از کشور مبدأ خود را دارید، نشان می دهد. صورت‌حساب بانکی که نشان می‌دهد شما بودجه کافی برای حمایت از خود و خانواده‌تان در طول دو سال اول دارید (معادل 200000 کرون برای شما، 100000 کرون برای همسرتان و 50000 کرون برای هر فرزند همراه). در صورت خرید یا قصد خرید تجارت یا شرکت، قرارداد مشارکت یا ثبت سهام سند بانکی که نشان می دهد مبلغ را پرداخت کرده اید، وجوه کافی برای خرید کسب و کار و پوشش هزینه های تخمینی و سرمایه گذاری های لازم برای اجرای قرارداد فروش دارید. مبلغ خرید یا قسمتی از مبلغ خرید شما، اگر کسب و کار یا شرکت را خریده اید قراردادهایی با مشتریان/تامین کنندگان و محلات حساب ها/گزارش های سالانه برای دو سال گذشته (در صورتی که کسب و کار قبلا در حال فعالیت بوده است) ترازنامه و صورت سود و زیان (گزارش) برای سال مالی جاری، تا و از جمله ماه قبل گواهی دوره یا شواهد دیگری مبنی بر اینکه سوئدی و/یا انگلیسی صحبت می‌کنید گواهی‌هایی برای اثبات سوابق تحصیلی شما گواهی‌های کارفرمایان قبلی گواهی ثبت‌نام برای شرکت‌هایی که در خارج از آن مالک هستید یا دارید سوئد

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز اقامت سوئد خوداشتغالی در کشور سوئد
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ