مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با مجوز اقامت دانشجویی در کشور یونان

از ایران به یونان

توضیحات

ویزا و اجازه اقامت برای دانشجویان اگر پاسپورت شما از کشوری خارج از اتحادیه اروپا / EEA است، باید برای ویزای دانشجویی (ویزای ملی نوع D) و پس از پذیرش در یونان برای مجوز اقامت اقدام کنید. اتباع کشورهای ثالثی که در یک موسسه آموزش عالی در یونان پذیرفته شده اید، به منظور شرکت در برنامه درسی تمام وقت در یونان، ممکن است پس از حضور فیزیکی در مقام کنسولی یونان و مصاحبه مربوطه، ویزای ملی با اعتبار حداکثر تا 365 روز ارائه شود. سپس یک اجازه اقامت صادر می کنند که تا پایان تحصیل آنها معتبر است. روش کار: جمع آوری مدارک. با درخواست در نزدیکترین “خدمات یک مرحله ای” اداره مهاجرت و اتباع خارجی اداره غیرمتمرکز وزارت کشور و بازسازی اداری درخواست دهید. پس از ارسال درخواست، گواهی دریافت خواهید کرد (زمانی که تمام مدارک لازم را ارسال کنید). می توانید وضعیت درخواست را به صورت آنلاین در http://pf.emigrants.ypes.gr/pf بررسی کنید.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

4-6 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

84 ماه

تبدیل به اقامت دائم

60 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

120دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید دانش آموزی از کشور غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا باشد. متقاضی باید بودجه کافی برای پوشش هزینه های زندگی در طول اقامت در یونان (معادل حداقل 400 یورو در ماه در طول دوره تحصیل) داشته باشد. متقاضی باید گواهینامه پلیس اخیر داشته باشد. متقاضی باید هزینه ویزا را پرداخت کند. متقاضی باید مدارک مسافرتی معتبر داشته باشد. متقاضی باید دارای بیمه سلامت مسافرتی معتبر باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

گواهی ثبت نام و پرداخت هزینه در مؤسسه آموزشی مربوطه، در صورت لزوم، یا گواهی پذیرفته شدن وی برای ثبت نام. شواهدی که ثابت می کند آنها درآمد کافی برای پرداخت هزینه های تحصیل و معیشت دارند که حداقل 400 یورو در ماه است. میزان درآمد کافی از طریق حساب سپرده، حواله بانکی، بورسیه تحصیلی یا مدرکی مبنی بر حقوق در صورتی که دانشجو به صورت پاره وقت مشغول به کار باشد (در صورت تمدید اجازه اقامت) ثابت می شود. رضایت والدین یا شخص اعمال کننده اختیارات والدین برای اقامت برنامه ریزی شده، اگر کمتر از 18 سال سن دارند. در صورتی که برنامه درسی مورد نیاز اتباع کشور ثالث مستلزم دانش کافی زبان یونانی به عنوان پیش نیاز ثبت نام وی باشد، آموزشگاه مربوطه باید بررسی های لازم را انجام داده و گواهی مربوطه را صادر کند که باید به آن ارائه شود. مقام کنسولی یونان با صلاحیت فرم درخواست ویزای بلندمدت ملی به طور کامل تکمیل و امضا شده، همراه با عکس رنگی اخیر متقاضی، که باید استانداردهای مربوطه ارائه شده توسط سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو) را داشته باشد. فرم درخواست مخفف اظهارنامه قانونی است که در بند 6 ماده 22 قانون 1599/1986 ارائه شده است مبنی بر اینکه داده های گزارش شده درست هستند و اسناد پشتیبان جعلی یا جعلی نیستند. گذرنامه یا سایر اسناد مسافرتی شناخته شده که دارای معیارهای زیر است: الف) اعتبار آن حداقل سه ماه از تاریخ خروج از قلمرو کشورهای عضو افزایش همکاری شنگن تجاوز کند یا در صورت بیش از یک بازدید، پس از آخرین تاریخ خروج از قلمرو کشورهای عضو - با این حال، تحت شرایط اضطراری مستدل، این تعهد ممکن است برداشته شود. ب) حداقل دو صفحه خالی داشته باشد. ج) در دهه گذشته صادر شده باشد. در مواردی که متقاضی بیش از یک سال قبل از ارائه درخواست ویزای ورود، در کشوری متفاوت از کشور مبدأ خود زندگی می‌کند، مقام کنسولی می‌تواند درخواست ارائه گواهی سابقه کیفری صادر شده توسط کشور مبدا را بنماید. گواهی پزشکی صادر شده توسط یک مؤسسه دولتی یا خصوصی به رسمیت شناخته شده، که نشان می دهد فرد مورد نظر از بیماری که می تواند خطری برای سلامت عمومی باشد، بر اساس داده های بین المللی سازمان بهداشت جهانی (WHO) و قوانین اتحادیه اروپا، رنج نمی برد. و همچنین سایر بیماریهای عفونی، مسری یا انگلی که اتخاذ تدابیری را برای حفظ سلامت عمومی تحمیل می کند. بیمه مسافرتی، با مدت حداقل برابر با ویزای صادر شده، هزینه هایی را که ممکن است در صورت بازگشت به کشور به دلایل پزشکی، مراقبت های فوری پزشکی و/یا مراقبت های اورژانسی بیمارستانی ایجاد شود، پوشش می دهد. به منظور احراز عدم وجود دلیلی برای امتناع از ورود به موجب بند 2 ماده 4 قانون 4251/2014، مقام کنسولی ذی صلاح می تواند درخواست کند که مدارک تکمیلی تکمیلی ارائه شود.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز اقامت دانشجویی در کشور یونان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ