مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با اقامتگاه خوداشتغالی اسلوونی در کشور اسلوونی

از ایران به اسلوونی

توضیحات

اگر می خواهید به عنوان یک فرد خوداشتغالی در اسلوونی کار کنید، ویزای خوداشتغالی ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. شما می توانید پس از یک سال اقامت مداوم در اسلوونی در شرکت خود کار کنید، مگر اینکه در اسلوونی ثبت نام کرده باشید. ثبت کسب و کار به عنوان فردی که یک فعالیت حرفه ای مستقل را انجام خواهد داد. اگر برای اولین بار برای اجازه اقامت موقت درخواست می کنید، در هر نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولگری جمهوری اسلوونی در خارج از کشور درخواست دهید.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

6-7 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

10 سال

تبدیل به اقامت دائم

5 سال

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

138دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

تاسیس و ثبت شرکت در اسلوونی. حداقل 50000 یورو (57,95 دلار آمریکا) در دارایی های ثابت سرمایه گذاری کنید. یک اسلوونیایی یا تبعه اتحادیه اروپا را برای حداقل 6 ماه استخدام کنید. حداقل 10000 یورو (11,19 دلار آمریکا) گردش مالی در 6 ماه ایجاد کنید. شواهد عمومی تایید شده وسایل معیشتی کافی.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست، تکمیل و امضا شده است. مدارک تاسیس و ثبت شرکت در اسلوونی. اسناد مبلغ سرمایه گذاری در دارایی های ثابت. کپی هایی از اثبات وجوه کافی برای مثال: صورتحساب های بانکی و غیره. تمام مدارک مورد نیاز باید به زبان اسلوونیایی ترجمه شوند. پاسپورت با اعتبار حداقل سه ماه پس از اقامت مورد نظر در اسلوونی و کپی. بیمه سلامت مسافرتی معتبر حداقل 30000 دلار آمریکا. سابقه کیفری پاک از کشور مبدا یا محل اقامت.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با اقامتگاه خوداشتغالی اسلوونی در کشور اسلوونی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ