مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای LTR تایلند برای بازنشستگان ثروتمند در کشور تایلند

از ایران به تایلند

توضیحات

بازنشستگان 50 ساله و بالاتر در صورت داشتن حقوق بازنشستگی سالانه یا درآمد ثابت می توانند برای ویزای LTR درخواست دهند. توجه: چهار گروه از افراد واجد شرایط ویزای LTR خواهند بود: متخصصان بسیار ماهر، شهروندان ثروتمند جهانی، مستمری بگیران ثروتمند و متخصصانی که از تایلند کار می کنند. همین ویزاها برای همسران و وابستگان دارندگان ویزای LTR نیز وجود دارد.

طول اعتبار

تا 10 سال

مدت فرایند

20 روز ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

بالا

هزینه دولتی

1333دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

در صورت درآمد شخصی کمتر از 80000 دلار در سال اما کمتر از 40000 دلار در سال، متقاضیان باید حداقل 250000 دلار در اوراق قرضه دولتی تایلند، سرمایه گذاری مستقیم خارجی یا بیمه درمانی دارایی تایلند با حداقل 50000 دلار پوشش یا مزایای تامین اجتماعی سرمایه گذاری کنند. بیمه درمان در تایلند یا حداقل 100000 دلار سپرده درآمد شخصی حداقل 80000 دلار در سال در زمان درخواست: لطفاً بررسی کنید که آیا منشاء درآمد توسط دولت تایلند پذیرفته شده است یا خیر.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

کپی پاسپورت معتبر (صفحه اول و تمام صفحات با مهر ویزای تایلند) عکس 3x4 سانتی متر بیمه نامه درمانی که کل دوره اقامت در تایلند را پوشش می دهد، با پوشش درمان بستری حداقل 50000 دلار کپی اوراق قرضه دولتی تایلند در لیست سهامداران نام متقاضی (نه بیشتر از 3 ماه) مجوز تجارت اوراق بهادار از سازمان بورس و اوراق بهادار در صورت سرمایه گذاری در شرکت سرمایه گذاری، کپی قرارداد خرید و فروش واحد کاندومینیوم که توسط متقاضی و مالک پروژه/شرکت انجام شده است، کپی گواهی مالکیت از آپارتمان به نام متقاضی شواهدی که درآمدهای سال جاری را نشان می دهد، به عنوان مثال بازنشستگی نامه تأییدیه صادر شده از کشور تابعیت یا محل سکونت او مبنی بر اینکه متقاضی فاقد سابقه کیفری است، می تواند به صورت موردی درخواست شود.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای LTR تایلند برای بازنشستگان ثروتمند در کشور تایلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ