مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای کوراکائو دیجیتال عشایر در کشور کوراسائو, هلند

از ایران به کوراسائو, هلند

توضیحات

مسافران، کارگران از راه دور، مهمانان بلندمدت و سرمایه گذارانی که به دنبال خانه موقت دور از خانه هستند، واجد شرایط دریافت ویزای کوراکائو دیجیتال نوماد، که به نام @HOME در برنامه کوراسائو نیز شناخته می شود، هستند. چه بخواهید از راه دور کار کنید، چه بخواهید از زمستان های سرد فرار کنید یا به دنبال فرصت های سرمایه گذاری (تسویه حساب های سرمایه گذاری) باشید، کوراسائو با آغوش باز از شما استقبال می کند. کوراسائو پذیرای همه نوع مهمان است. هر فردی که تمام شرایط را داشته باشد، واجد شرایط دریافت ویزای اقامت موقت به عنوان یک کارگر خارجی است. برای واجد شرایط بودن، باید بتوانید نشان دهید که می توانید به طور مستقل در محل خود با استفاده از فناوری ارتباطی کار کنید. همچنین باید ثابت کنید که در یکی از این موارد مناسب هستید. سه دسته زیر: شما برای کارفرمایی که در خارج از کشور ثبت شده است کار می کنید و با آن قرارداد دارید. شما در خارج از کشور ثبت نام کرده اید و برای شرکتی که در آن شریک/سهام هستید تجارت می کنید. شما به مشتریانی که با تسهیلات ثابت در خارج از کشور قرارداد دارند، خدمات آزاد یا مشاوره ارائه می دهید. شما می توانید به زبان های انگلیسی، اسپانیایی یا هلندی درخواست دهید! همچنین اگر از قبل با ویزای توریستی در جزیره هستید، اگر هنوز زمان باقی مانده از 90 روز توریستی مجاز را دارید، می توانید درخواست دهید.

طول اعتبار

ماه

مدت فرایند

15 روز ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

294دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

یک کارگر از راه دور، عشایر دیجیتال، برفی/خواب زمستانی یا سرمایه گذار باشید. گزینه 1: کار برای یک کارفرمای ثبت شده در یک کشور خارجی و شما با آن کارفرما قرارداد دارید. گزینه 2: انجام فعالیت تجاری برای شرکتی که در یک کشور خارجی ثبت شده و شما شریک یا سهامدار آن هستید. گزینه 3: به مشتریانی که مقر دائم آنها در یک کشور خارجی است و با آنها قرارداد دارید، خدمات مشاوره ای یا آزاد ارائه دهید. قادر به کار مستقل از مکان با استفاده از فناوری های مخابراتی باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست دیجیتال تکمیل شده اثبات پرداخت هزینه: ANG 535، – یا ± 294،- USD (دایره «Kort Verblijf» را برای کارگران از راه دور پر کنید). شما باید گواهی پرداخت به دست آمده از حواله خود را بارگذاری کنید (بانکداری آنلاین و غیره) و اطلاعات مورد نیاز را در قسمت های باز پر کنید. کپی پاک کردن عکس صفحه گذرنامه متقاضی. بیمه پزشکی/بهداشتی (شامل الزامات مربوط به کووید-19). تکمیل پیوست D (اثبات پرداخت). اثبات پرداخت بدهی: اظهارنامه اخیر واگذاری، در صورتی که شرکت خود در کشور مبدا یا اظهارنامه کارفرمای اخیر از یک کارفرما در کشور مبدا یا یک نسخه تایید شده اخیر از قرارداد کار.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای کوراکائو دیجیتال عشایر در کشور کوراسائو, هلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ