مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای کار – کارآموز در کشور گرینلند

از ایران به گرینلند

توضیحات

اگر دو شرط را داشته باشید می توانید به عنوان کارآموز در گرینلند اجازه اقامت دریافت کنید: در یک برنامه آموزشی در کشور خود یا در کشوری که مقیم قانونی آن بوده اید ثبت نام کرده باشید. دلایل آموزشی خاصی برای کارآموزی شما در این کشور وجود دارد. گرینلند. میزبان کارآموزی شما باید واجد شرایط میزبانی و آموزش یک کارآموز باشد. اگر تاییدیه محل کارآموزی در رشته مورد نظر صادر نشده باشد، محل کارآموزی شما باید شرحی از برنامه آموزشی دوره کارآموزی ارائه دهد. علاوه بر این، محل کارآموزی شما باید اطلاع دهد که چه کسی برای نظارت بر شما در طول دوره کارآموزی منصوب شده است. و همچنین به تجربه شرکت با کارآموزان یا کارآموزان اطلاع دهید. به عنوان مکمل، SIRI می‌تواند اطلاعاتی را از سازمان‌های حرفه‌ای مربوطه دریافت کند. محل کارآموزی شما باید شرح وظایف و برنامه آموزشی شما را همراه با درخواست ارسال کند. اگر دوره کارآموزی شما پرداخت می‌شود، حقوق و شرایط استخدام باید مطابق با وضعیت فعلی باشد. قراردادهای جمعی برای کارورزان

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

3 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

0دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

به شما پیشنهاد کار به عنوان کارآموز در گرینلند داده شده است. شما باید بتوانید در طول اقامت خود از خود حمایت کنید. شما مجاز به دریافت مزایای عمومی نیستید. شما باید حداقل 18 سال داشته باشید اما در زمان درخواست نمی توانید 35 ساله شده باشید. دوره کارآموزی باید مکمل برنامه آموزشی باشد که در کشور خود یا در کشوری که در آن اقامت قانونی داشته اید آغاز کرده اید. هدف کارآموزی نباید تکمیل برنامه آموزشی گرینلند باشد. شما باید مدارک ثبت نام در برنامه آموزشی خود را همراه با لیست دوره هایی که گذرانده اید ارائه دهید. یک ترجمه مجاز از لیست باید همراه با درخواست شما ارسال شود. دوره کارآموزی باید به طور حرفه ای با برنامه آموزشی در حال انجام شما مرتبط باشد. اگر تحصیلات شما به پایان رسیده باشد، پس باید اخیراً این اتفاق افتاده باشد. اگر تحصیلات خود را بیش از 18 ماه پیش به پایان رسانده اید، تخمین می زنیم که آیا هنوز بین تحصیلات تکمیل شده شما، مسیر شغلی شما و دوره کارآموزی پیشنهادی انسجام وجود دارد یا خیر. برآورد ما شامل اطلاعاتی در مورد شغل پس از تحصیل شما خواهد بود. اگر دوره کارآموزی شما بدون دستمزد است، باید مدارکی مبنی بر توانایی خود برای حمایت از خود در طول دوره کامل کارآموزی ارائه دهید. برای هر ماه که در گرینلند می مانید، باید مبلغی معادل 4.200 کرون کرونه در اختیار داشته باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

کپی از تمام صفحات پاسپورت - از جمله تمام صفحات خالی و جلد جلو و پشت پاسپورت. تایید رسمی محل کارآموزی یا در صورت عدم تایید محل کارورزی محرومیت از برنامه تحصیلی، سرپرستی و تجربه کارورزی. کپی قرارداد کار امضا شده (مگر اینکه کارآموز بدون حقوق باشید). مستندات سوابق تحصیلی شامل فهرست موضوعات. مستندات تجربه کاری مرتبط. محل کارورزی شرح وظایف کارورزی و طرح آموزش. اسنادی که شما می توانید از خودتان حمایت کنید (فقط در صورتی که کارآموزی شما بدون پرداخت حقوق باشد). مدارک می تواند به صورت صورت حساب بانکی یا کپی گواهی بورس تحصیلی باشد. مهم است که اسناد به نام شما باشد. اگر شخص دیگری از شما حمایت کند، این شرایط را برآورده نخواهید کرد. فرم درخواست آنلاین را پر کنید.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای کار – کارآموز در کشور گرینلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ