مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای نوماد دیجیتال مجارستان یا کارت سفید در کشور مجارستان

از ایران به مجارستان

توضیحات

ویزای کارت سفید برای مجارستان که به عنوان ویزای نوماد دیجیتال مجارستان نیز شناخته می شود، یک اجازه اقامت است که دارنده آن در یک شرکت تأیید شده شاغل است یا در یک شرکت با سود تأیید شده در کشوری غیر از مجارستان سهام مالکیت دارد. در هر دو مورد، متقاضی باید از مجارستان با استفاده از یک راه حل پیشرفته فناوری دیجیتال کار کند. مجارستان، واقع در اروپای مرکزی و عضو مفتخر اتحادیه اروپا، به عنوان یک مرکز مهم برای فرصت های شغلی و تجاری در اروپا برجسته می شود. شهر پایتخت، بوداپست، به دلیل ثروت فرهنگی و گزینه های تفریحی متعدد، به ویژه برای عشایر دیجیتالی که به دنبال مقصدی پرجنب و جوش هستند، مشهور است. شما باید شخصا برای این ویزا درخواست دهید، و می توانید فرم درخواست را در اینجا بیابید. آیا حداقل درآمد وجود دارد. شرایط لازم برای ویزای نوماد دیجیتال مجارستان یا کارت سفید؟ مطمئناً حداقل درآمد ماهانه دو هزار یورو (2000 یورو) برای واجد شرایط بودن برای ویزای نوماد دیجیتال مجارستان یا کارت سفید ضروری است. این درآمد باید برای شش ماه قبل از ورود شما به مجارستان ثابت شود. آیا گواهی پلیس هنگام درخواست ویزای نوماد دیجیتال مجارستان یا کارت سفید لازم است؟ در حالی که سابقه کیفری پیش نیاز برای دریافت ویزای نوماد دیجیتال مجارستان نیست. مدارک مختلف دیگری در طول فرآیند درخواست مورد نیاز است. به عنوان مثال، کارمندان باید یک قرارداد کار ارائه کنند که فعالیت های آنها و جزئیات مربوط به شرکت را مشخص کند. علاوه بر این، مدرک اقامت برای اقامت پیش‌بینی‌شده شما در مجارستان و بیمه سلامت معتبر نیز اسناد حیاتی برای ارائه هستند. آیا می‌توان برای ویزای نوماد دیجیتال مجارستان یا کارت سفید از داخل مجارستان درخواست داد؟ مطمئناً، اگر وضعیت اقامت قانونی در مجارستان دارید، شما این امکان را دارید که در حین اقامت در داخل کشور برای ویزای نوماد دیجیتال اقدام کنید. آیا پیمانکاران واجد شرایط درخواست ویزای نوماد دیجیتال مجارستان یا کارت سفید هستند؟ واجد شرایط بودن بستگی به شرایط دارد. اگرچه تمرکز اصلی این ویزا بر روی افراد دارای قرارداد یا شرکت های ثبت شده است، افرادی که قراردادهایی با شرکت ها یا مشتریان برای کار آزاد دارند نیز ممکن است در نظر گرفته شوند. آیا ویزای نوماد دیجیتال یا کارت سفید مجارستان راهی برای اقامت دائم ارائه می دهد؟ خیر ، وایت کارت مسیری برای اقامت دائم ارائه نمی دهد. ویزای نوماد دیجیتال مجارستان دو سال اعتبار دارد و می توان آن را برای یک سال دیگر تمدید کرد، اما نمی توان آن را به کارت اقامت تبدیل کرد. آیا می توان ویزای دیجیتال نوماد یا کارت سفید مجارستان را به افراد تحت تکفل خانواده تمدید کرد؟ متاسفانه، اعضای خانواده نمی توانند شامل این نوع ویزا می شود. همسران یا شرکا باید شرایط یکسانی را به صورت جداگانه برآورده کنند. آیا می توان با استفاده از ویزای دیجیتال عشایری یا کارت سفید مجارستان در داخل منطقه شینگن سفر کرد؟ قطعاً، با ویزای نوماد دیجیتال مجارستان، می توانید حداکثر تا سقف در محدوده شنگن سفر کنید. از 90 روز

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

110دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

هیچ گونه فعالیت سودآوری را در مجارستان دنبال نکنید و در یک شرکت مجارستانی سهمی نداشته باشید. بتوانید با استفاده از فناوری از راه دور از مجارستان برای کارفرما یا شرکت خود کار کنید. تبعه کشور ثالث باشید: شهروندان غیر مجارستانی و افراد بدون تابعیت به جز افرادی که حق رفت و آمد و اقامت آزاد دارند. درآمد ماهانه حداقل 2000 دلار در ماه. شما باید این مقدار را 6 ماه قبل از ورود داشته باشید. محل اقامت مجارستانی داشته باشید که باید ملکی باشد که در ثبت املاک و مستغلات به عنوان یک ساختمان مسکونی یا خانه مستقل یا هر ملک مشابه مناسب برای سکونت (حداقل 6 متر مربع فضای زندگی برای هر نفر) یا تجاری یا سایر مسکن های تلقی شود. مطابق قانون شرایط عمومی برای اقامت بیش از 90 روز در مجارستان در هر دوره 180 روزه را داشته باشید و مشمول هیچ یک از رد صلاحیت های ارائه شده توسط قانون نیست.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم تکمیل شده، عکس صورت که بیش از 3 ماه قبل از آن ساخته شده باشد، و ضمیمه های تعیین شده، پرداخت هزینه رویه. هنگامی که درخواست ارسال می شود، شباهت چهره و اثر انگشت متقاضی برای اجازه اقامت صادر شده با داده های بیومتریک گرفته می شود. پرداخت ویزا: هزینه خدمات اداری که برای رویه صدور "کارت سفید" دریافت می شود 110 یورو است. درخواست باید با فرم "درخواست اجازه اقامت" و ضمیمه 17 تکمیل شود. در مورد اشتغال در کشوری غیر از مجارستان، گواهی کارفرما مبنی بر محدوده فعالیت کارفرما، مقررات کار از راه دور، الکترونیکی و مدت آن و وظایف و موقعیت تبعه کشور ثالث. در مورد شرکتی با سود تایید شده، سندی مبنی بر اطلاعات عملیات واقعی تجارت، وظایف و موقعیت تبعه کشور ثالث، دامنه فعالیت شرکت و مالکیت سهام وی در شرکت. درآمد و عملکرد سودآور شرکت (مثلاً از طریق گواهی مالیات)، ثبت شرکت توسط مقامات دولتی یا هر سند دیگری. شرط معیشت را می توان به ویژه توسط: گواهی صادر شده توسط کارفرما مبنی بر درآمد عادی یا گواهی صادر شده توسط سازمان مالیاتی تأیید کرد. انطباق با الزامات محل اقامت در مجارستان ممکن است توسط یک قرارداد اجاره مسکونی در اثبات اجاره یک محل اقامت تأیید شود. یک سند در مورد محل اقامت با حسن نیت ارائه می شود. سندی مبنی بر اثبات مالکیت ملک مسکونی، با استفاده از رونوشت مصدق سند مالکیت که ظرف 30 روز تا به امروز صادر شده است. دعوت نامه معتبر همراه با گواهی رسمی؛ مدارک مستند برای تأیید رزرو اقامتگاه و پرداخت؛ اظهارنامه محضری که توسط یکی از اعضای خانواده دارای حق اقامت در مجارستان به عنوان دارای ویزا یا اجازه اقامت طولانی مدت، با وضعیت مهاجرت یا اقامت دائم، داشتن کارت اقامت یا کارت اقامت دائم مطابق با سایر قوانین خاص، یا با وضعیت پناهندگی، وعده اقامت به متقاضی؛ یا یک قرارداد فروش املاک و یک کپی از تصمیم سازمان ذیصلاح بوداپست یا اداره دولتی شهرستان مبنی بر اعطای مجوز برای کسب یک ملک مستغلات. اثبات دسترسی به خدمات جامع بیمه سلامت (به ویژه بر اساس قوانین خاص دیگر در مورد سیستم تامین اجتماعی، توافقنامه بین المللی یا تحت توافقنامه خاص)، یا اینکه وی منابع مالی لازم برای پوشش هزینه های این خدمات را دارد. خدمات. گذرنامه معتبر یا مجوزهای لازم برای اتباع کشور ثالث برای بازگشت به کشور مبدا یا کشوری که وی نشان می دهد. بلیط معتبر برای خروج، یا بودجه کافی برای خرید چنین بلیط، یا وسیله حمل و نقلی که به طور قانونی توسط تبعه کشور ثالث استفاده می شود. ضمیمه درخواست، تبعه کشور ثالث ملزم به ارائه بیانیه ای مبنی بر تعهد به خروج داوطلبانه از قلمرو کشورهای عضو اتحادیه اروپا در صورت رد درخواست است.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای نوماد دیجیتال مجارستان یا کارت سفید در کشور مجارستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ