مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال در کشور اسپانیا

از ایران به اسپانیا

توضیحات

خارجی‌هایی که در اسپانیا اقامت ندارند و می‌خواهند برای شرکتی غیرمستقر در اسپانیا کار از راه دور انجام دهند، می‌توانند برای ویزای دورکاری بین‌المللی که به عنوان ویزای نوماد دیجیتال اسپانیا نیز شناخته می‌شود، با حداکثر یک سال اعتبار درخواست دهند. توجه داشته باشید که اگر قرارداد کاری شما کوتاه‌تر باشد، در این صورت اعتبار ویزا یکسان خواهد بود، مثلاً 8 ماه. دارنده ویزای نوماد دیجیتال اسپانیا فقط می‌تواند برای شرکت‌هایی کار کند که خارج از قلمرو ملی هستند. در صورت انجام فعالیت حرفه ای، عشایر دیجیتال یا کارگر از راه دور می توانند در شرکتی مستقر در اسپانیا مشغول به کار شوند، مشروط بر اینکه درصد این کار از 20 درصد کل فعالیت حرفه ای وی تجاوز نکند. هفتاد (70) چند روز قبل از انقضای ویزا، عشایر دیجیتال و کارگران از راه دور می توانند ویزای خود را با اجازه اقامت مبادله کنند که می تواند تا 3 سال طول بکشد. هزینه های تخمینی طبق هزینه فعلی ویزای بلند مدت اسپانیا به شرح زیر است: آمریکایی ها هزینه: 190 دلار سایر ملیت ها هزینه: 90 دلار. کانادایی‌ها و بریتانیایی‌ها: با سفارت خود مشورت کنید. آیا عشایر دیجیتال باید با ویزای نوماد دیجیتال اسپانیا مالیات بپردازند؟**اگرچه اطلاعات هنوز تأیید نشده است، رژیم مالیاتی ممکن است به شرح زیر باشد: به جای IRPF (مالیات بر درآمد شخصی) ، عشایر دیجیتال IRNR (مالیات بر درآمد غیر مقیم) پرداخت خواهند کرد. تا کنون این مالیات برای آن دسته از کارگرانی بود که بیش از 183 روز در اسپانیا نمی مانند، اما با قانون جدید ماندن در آن رژیم مالیاتی برای آنها آسان تر می شود. تا کنون نرخ IRNR برای افرادی با درآمد سالانه بالاتر بوده است. به 600000 یورو 24 درصد بود و تا چهار سال به 15 درصد کاهش می یابد. از 600000 به بعد، نرخ مالیات 47% است و باقی می‌ماند. توجه: درخواست‌های ویزای نوماد دیجیتال اسپانیا اواخر سه ماهه اول سال 2023 آغاز می‌شود. اطلاعات ممکن است همچنان توسط اداره دولتی به‌روزرسانی شود.

طول اعتبار

سال

مدت فرایند

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

10 سال

تبدیل به اقامت دائم

5 سال

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

190*دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

با مجوز قانونی وارد اسپانیا شوید (هیچ سابقه مهاجرت غیرقانونی ندارید) بیش از 18 سال سن داشته باشید. در قلمرو کشورهایی که اسپانیا با آنها در این زمینه توافق نامه امضا کرده است، توهین آمیز ظاهر نشود. وجود فعالیت اصیل و مستمر حداقل به مدت یک سال از شرکت یا گروه شرکتهایی که کارگر با آنها رابطه شغلی یا حرفه ای دارد. فارغ التحصیل دانشگاه باشید یا حداقل 3 سال تجربه حرفه ای داشته باشید باید تقریباً 2140 یورو در ماه یا 25700 یورو در سال درآمد کسب کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

عدم سوء پیشینه کیفری در اسپانیا و کشورهایی که در دو سال گذشته به دلیل جرائم پیش بینی شده توسط سیستم حقوقی اسپانیا در آن اقامت داشته اید. ضمناً اظهارنامه مسئول عدم سوء پیشینه کیفری در 5 سال گذشته ارائه خواهد شد. بیمه درمانی دولتی یا خصوصی را از یک شرکت بیمه دارای مجوز در اسپانیا دریافت کنید. اسنادی که ثابت کند کار یا رابطه حرفه ای می تواند از راه دور انجام شود. هزینه روادید مناسب را بپردازید

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال در کشور اسپانیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ