مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال پرتغال در کشور کشور پرتغال

از ایران به کشور پرتغال

توضیحات

ویزای نوماد دیجیتال پرتغال یک ویزای اقامت برای انجام فعالیت های حرفه ای است که از راه دور در خارج از قلمرو ملی ارائه می شود. عشایر دیجیتال می توانند در کنسولگری خانه خود یا در SEF (Serviço de Estrangeiros e Fronteiras) درخواست دهند. ویزای نوماد دیجیتال پرتغال برای حداقل درآمد نیازمند “حداقل مبلغ برابر با 4 حداقل پرداخت ماهانه تضمین شده” است. این نزدیک به میانگین مورد نیاز اروپا (تقریباً 2820 یورو) است. برخلاف سایر ویزاهای این نوع، ویزای نوماد دیجیتال برای پرتغال یک شرط خاص دارد که مدرک اقامت مالیاتی است.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

چه شرایطی باید داشته باشید؟

اثبات میانگین درآمد ماهانه در سه ماه گذشته حدود 2740 دلار آمریکا. توانایی انجام فعالیت های از راه دور به عنوان یک فریلنسر یا کارمند.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

برای درخواست کارمندی: قرارداد کار، اظهارنامه کارفرما که رابطه کاری را ثابت می کند. برای درخواست به عنوان فریلنسر: قرارداد جامعه، قرارداد برای ارائه خدمات، و سند نشان دهنده خدمات ارائه شده به یک یا چند نهاد. اثبات میانگین درآمد ماهانه کسب شده در فعالیت حرفه ای تابع یا مستقل در سه ماه گذشته با حداقل مبلغی معادل چهار حداقل حقوق تضمینی ماهانه که حدود 2740 دلار آمریکا است. سندی که اقامتگاه مالیاتی شما را تأیید می کند.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال پرتغال در کشور کشور پرتغال
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ