مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال کرواسی در کشور کرواسی

از ایران به کرواسی

توضیحات

طبق قانون کرواسی، یک Nomad دیجیتال شهروند یک کشور ثالث (به عنوان مثال یک شهروند غیر اتحادیه اروپا / EEA / سوئیس) است که کار می کند یا مالک یک شرکت ثبت نشده در جمهوری کرواسی است یا شخصی که با فناوری ارتباطات کار می کند. و خدماتی به کارفرمایان در جمهوری کرواسی ارائه نمی کند. ویزای نوماد دیجیتال کرواسی برای چه مدت است؟ ویزای نوماد دیجیتال کرواسی، یک اقامت موقت، تا یک سال (احتمالا کمتر) اعطا می شود و قابل تمدید نیست. با ارسال درخواست تمدید می توانید پس از 6 ماه تمدید کنید. آیا می توانم خانواده خود را با ویزای نوماد دیجیتال کرواسی همراه خود بیاورم؟ بله، بستگان نزدیک عشایر دیجیتالی که اجازه اقامت موقت در جمهوری کرواسی را دریافت کرده اند، در صورت درخواست مجوز اتحاد مجدد خانواده، می توانند با شما همراه شوند. چگونه می توانم برای ویزای نومد دیجیتال کرواسی درخواست کنم؟ می توانید به صورت آنلاین از اینجا درخواست دهید. بسته به برنامه شما برای اقامت در جمهوری کرواسی، درخواست شما به ایستگاه/ایستگاه پلیس مربوطه ارسال خواهد شد.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

1 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

155دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

کار از طریق فناوری ارتباطات برای یک کارفرمای خارجی یا شرکت خود که در جمهوری کرواسی ثبت نشده است. بودجه کافی در طول اقامت در کرواسی: 2,258.91 USD برای 6 ماه یا 27,106.94 USD برای یک سال.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

اثبات اینکه او بلافاصله قبل از ورود به جمهوری کرواسی به دلیل جرایم جنایی از کشور خود یا کشوری که بیش از یک سال در آن اقامت داشته است، محکوم نشده است. آدرس را در جمهوری کرواسی ارائه دهید. هنگام ارسال درخواست و پر کردن فرم، از شما خواسته می شود آدرس اقامت یا اقامت مورد نظر خود در جمهوری کرواسی را ارائه دهید. این برای تعیین اداره پلیس/ایستگاه پلیسی که به صورت محلی صلاحیت رسیدگی به درخواست شما را دارد، مهم است. اگر این اولین باری است که درخواست می دهید و آدرسی در جمهوری کرواسی ندارید، می توانید یک آدرس موقت به عنوان آدرس اقامت مورد نظر خود ارائه دهید (هستل/هتل در صورت رزرو/رزرو تایید شده اقامتگاه) . اگر درخواست خود را شخصاً ارسال می کنید، باید فرم 1a (فرم دو زبانه) را پر کنید یا می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنید. کپی سند مسافرتی معتبر با مدت اعتبار سند مسافرتی باید سه ماه بیشتر از مدت اعتبار اقامت مورد نظر باشد. گواهی بیمه درمانی که قلمرو کرواسی را پوشش می دهد. قرارداد کار یا سند دیگری که ثابت کند شخص کار را از طریق فناوری ارتباطات برای یک کارفرمای خارجی یا شرکت خود که در جمهوری کرواسی ثبت نشده است انجام می دهد. بیانیه کارفرما یا تبعه کشور ثالث (به عنوان مدرکی مبنی بر اینکه شخص کار را از طریق فناوری ارتباطات انجام می دهد. قرارداد کار یا قرارداد خدمات با کارفرمای خارجی یا کپی ثبت شرکت خود و اثبات اینکه شما وظایف دورکاری را انجام می دهید. بانک. بیانیه یا گواهی درآمد عادی بر اساس آیین نامه نحوه محاسبه و میزان معیشت اتباع کشورهای ثالث در جمهوری کرواسی (روزنامه رسمی شماره 14/21) که در 13 فوریه لازم الاجرا شد. در سال 2021، اتباع کشورهای ثالثی که اقامت موقت خود را به عنوان عشایر دیجیتال تنظیم می کنند، مطابق با داده های رسمی منتشر شده توسط اداره آمار کرواسی، موظفند مبلغی معادل حداقل 2.5 میانگین حقوق خالص ماهانه پرداخت شده در سال گذشته داشته باشند. 2,258.91 USD برای 6 ماه یا 27,106.94 USD برای یک سال. مبلغ 10٪ افزایش یافته است که یکی از اعضای خانواده من به عنوان وابسته به برنامه اضافه شده است.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال کرواسی در کشور کرواسی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ