مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال برزیل در کشور برزیل

از ایران به برزیل

توضیحات

ویزای نوماد دیجیتال برزیل به مهاجرانی که در برزیل شاغل نیستند اجازه اقامت و کار در این کشور را می دهد. این مجوز به شما امکان می دهد در کشوری با سواحل باورنکردنی بمانید و می توان آن را برای یک سال دیگر تمدید کرد. قانون برزیل بیان می کند که “عشایر دیجیتال” مهاجری است که از راه دور و با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، قادر به انجام کار خود است. برای یک کارفرمای خارجی در برزیل. آیا در صورتی که ویزای توریستی من به انقضای آن نزدیک می شود، می توان برای ویزای عشایری دیجیتال برزیل درخواست داد؟ این احتمال وجود دارد که بتوانید در کشور بمانید. ذکر این نکته ضروری است که برای هر روزی که در ویزای توریستی بیش از حد اقامت می کنید، ممکن است جریمه ای در نظر گرفته شود. برای جلوگیری از هرگونه عوارض مرتبط با مهاجرت، توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه انجام دهید و از قبل درخواست دهید. برای اطلاعات دقیق به راهنمای تمدید ویزای توریستی خود در برزیل مراجعه کنید. برای درخواست ویزای عشایری دیجیتال برزیل گام به گام اقدام کنید. یک پاسپورت معتبر همراه با صفحاتی که ورود شما به برزیل را نشان می دهد (اگر از داخل برزیل درخواست می دهید) ارائه دهید. شناسنامه خود را ارائه دهید.3. یک سابقه کیفری از کشور محل اقامت خود ارائه دهید. مهم: گواهی های تولد و پلیس فوق الذکر مستلزم احراز هویت از طریق آپوستیل توسط مقامات کشور خود است. یک قرارداد کار یا یک قرارداد خدمات ارائه دهید، که به عنوان مدرکی برای اثبات درآمد ماهانه به مبلغ 1500 دلار آمریکا است. در مواردی که در قرارداد کاری شما به صراحت این درآمد ذکر نشده است، یک جایگزین نشان دادن پس انداز بیش از 18000 دلار در حساب بانکی شما است. اگر مورد دوم در مورد وضعیت شما صدق کند، صورت‌حساب‌های بانکی نیز مورد نیاز است. مهم: ملیت‌های خاصی مانند کوبایی یا روسی، ممکن است در طول فرآیند درخواست مشمول مدارک اضافی شوند. لازم به یادآوری است که کمک ما در دسترس است. کارشناسان تأیید شده در برزیل، که می توانند شما را در فرآیند درخواست راهنمایی کنند. پس از ارسال از طریق پلت فرم آنلاین، به وزارت دادگستری یک فرصت 30 روزه برای بررسی پرونده شما و صدور پاسخ پذیرش یا رد داده می شود. با این حال، زمان پردازش ممکن است گاهی اوقات 2 تا 5 روز باشد، که بستگی به مشخصات پرونده شما دارد. آیا برای درخواست ویزای عشایری دیجیتال برزیل به سابقه کیفری نیاز دارم؟ کشور مبدا یا به انتخاب مقام کنسولی و با توجه به مشخصات کشوری که ویزا در آن درخواست شده است یا یک سند معادل.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

14-30 روز ماه(های)

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

100دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

درآمد ماهانه کافی حداقل 1500 دلار آمریکا یا پس انداز حداقل 18000 دلار آمریکا. انجام فعالیت های حرفه ای برای کارفرما یا مشتریان خارجی از طریق فناوری اطلاعات.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

پاسپورت معتبر یا سایر اسناد مسافرتی که ملیت و هویت شما را ثابت می کند. بیمه نامه درمانی در تمام مدت اقامت شما در خاک برزیل معتبر است. اثبات پرداخت هزینه های کنسولی. فرم درخواست کامل با تمام اطلاعات مورد نیاز مدارک وسیله حمل و نقل هنگام ورود به قلمرو ملی. گواهی سابقه کیفری صادر شده توسط کشور مبدا. اعلامیه درخواستی مبنی بر توانایی کار از راه دور از طریق فناوری یا هر قرارداد کاری که ارتباط با یک کارفرمای خارجی را ثابت می کند. مدرکی دال بر معیشت از یک منبع پرداخت کننده خارجی حداقل 1500 دلار آمریکا یا داشتن وجوه بانکی حداقل 18000 دلار آمریکا.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال برزیل در کشور برزیل
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ