مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای رنتیستا (بر اساس درآمد) در کشور آرژانتین

از ایران به آرژانتین

توضیحات

این اقامت موقت برای آن دسته از اتباع خارجی است که مایل به اقامت در این کشور به عنوان مستاجر هستند، با در نظر گرفتن کسانی که اقامت خود در جمهوری آرژانتین را با منابع خود از خارج، درآمدی که تولید می کنند یا هر درآمد قانونی دیگری از منابع خارجی حل می کنند. این می تواند گزینه خوبی برای عشایر دیجیتال و کارگران از راه دور باشد که مایل به اقامت بیش از 3 تا 6 ماه با ویزای توریستی هستند. از سال 2023، برای اینکه بتوانید به اقامتگاه موقت به عنوان رانت خوار دسترسی داشته باشید، حداقل مبلغ مورد نیاز برای هر نفر 1800 دلار آمریکا است.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

7-10 روز ماه(های)

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

5 سال

تبدیل به اقامت دائم

3 سال

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

45دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

مصاحبه ویزا از کلیه متقاضیان ویزا درخواست می شود که شخصاً برای مصاحبه با افسر کنسولی مراجعه کنند. همچنین باید ثابت کنید که میزان درآمدی که دریافت می‌کنید برای تامین هزینه نفقه شما و گروه اصلی خانواده‌تان کافی است. برای اعطای اقامت، مفاد قانون 25246 در مورد پوشش و تطهیر دارایی های منشاء مجرمانه لحاظ خواهد شد. برای اینکه بتوانید به عنوان یک رانتیر به اقامتگاه موقت دسترسی داشته باشید، حداقل مبلغ مورد نیاز 1800 دلار آمریکا برای هر نفر است.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

گذرنامه. اصل و یک کپی از صفحه اول ارسال کنید. گذرنامه یا سند مسافرتی باید حداقل شش (6) ماه از تاریخ ورود مورد نظر اعتبار داشته باشد و حداقل دو (2) صفحه خالی داشته باشد. دو (2) عکس فعلی: نمای کامل از جلو، رنگی، روی پس‌زمینه سفید، 1 ½ x 1 ½ اینچ. سابقه کیفری کشور مبدا. این سند باید/باید توسط مقام کنسولی آرژانتین یا با آپستیل کنوانسیون لاهه تأیید شود یا توسط مقام کنسولی کشور صادرکننده در آرژانتین تأیید شود (فقط برای کشورهای مرکوسور و مرتبط معتبر است). فقط برای افراد خارجی بالای 16 سال لازم است. گواهی آدرس یا فاکتور خدمات عمومی به نام شما. مهر ورود به کشور بر روی سند مسافرتی. شما باید به اداره ملی مهاجرت مبدأ وجوه و ورود آنها به کشور را از طریق موسسات بانکی یا مالی مجاز توسط بانک مرکزی جمهوری آرژانتین ثابت کنید. اگر این کشور کنوانسیون لاهه را تصویب کرده باشد، تمام اسناد صادر شده در خارج از کشور باید دارای مجوز کنسولگری آرژانتین واقع در کشور صادرکننده سند یا آپوستیلادا باشد. اسناد صادر شده توسط نمایندگی های کنسولی در قلمرو ملی باید دارای مجوز وزارت امور خارجه، تجارت بین المللی و عبادت باشد، به جز MERCOSUR.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای رنتیستا (بر اساس درآمد) در کشور آرژانتین
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ