مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت طولانی مدت با ویزای بلند مدت (D) در کشور مونته نگرو

از ایران به مونته نگرو

توضیحات

ویزای اقامت طولانی مدت (D) ممکن است برای یک خارجی برای یک، دو یا چند بار ورود به مونته نگرو صادر شود که قصد دارد در قلمرو مونته نگرو بیش از 90 روز بماند، اما بیش از 6 ماه در دوره یک ساله، با احتساب از تاریخ اولین ورود

طول اعتبار

90 روز - 6 ماه

مدت فرایند

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

naدلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

اشتغال و کار، انجام فعالیت اقتصادی یا تجاری. کار فصلی. تحصیلات و تحصیلات متوسطه. شرکت در برنامه های تبادل دانشجو یا سایر برنامه های جوانان. آموزش تخصصی یا حرفه ای و کسب مهارت های عملی. کار علمی- پژوهشی. درمان پزشکی. اتحاد مجدد خانواده. دلایل بشردوستانه دلایل موجه دیگر که توسط قانون یا توافقنامه بین المللی مشخص شده است.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

سند مسافرتی معتبر (مدت اعتبار سند مسافرتی باید از مدت اعتبار ویزا سه ماه بیشتر باشد). یک عکس رنگی 35x45mm. اثبات هدف اقامت در مونته نگرو (ضمانت نامه توسط یک شخص فیزیکی یا دعوت نامه توسط یک شخص حقوقی، مقام دولتی در مونته نگرو یا سازمان دهنده یک کنفرانس یا رویداد بین المللی). مدرک تضمین شده (دریافت از یک سازمان توریستی، هتل یا نوع دیگری از رزرو اقامتگاه که پرداخت شده است). مدرکی دال بر داشتن وسایلی برای امرار معاش در طول اقامت در مونته نگرو و همچنین برای بازگشت به کشوری که از آنجا آمده یا برای سفر به کشور ثالث (پول نقد، حساب بانکی، چک های مسافرتی، کارت های اعتباری و غیره). اثبات وسیله سفر و قصد بازگشت به کشوری که یک خارجی از آن یا به کشور ثالث آمده است (هواپیما برگشت یا بلیط حمل و نقل دیگر، گواهینامه رانندگی). گواهی بیمه سلامت. اثبات اینکه هزینه کنسولی اخذ شده است. و همچنین سایر اسناد مربوطه که بر اساس آن می توان هدف و اقامت تضمین شده در مونته نگرو را تعیین کرد.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای بلند مدت (D) در کشور مونته نگرو
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ