مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت دائم با گرین کارت EB 3 – کارگران غیر ماهر در کشور ایالات متحده

از ایران به ایالات متحده

توضیحات

خارجی هایی که کارگر غیر ماهر هستند و مایل به کار در ایالات متحده هستند می توانند برای ویزای کارگر غیر ماهر (سایر کارگران) کارت سبز EB3 که اقامت دائم مستقیم در ایالات متحده را اعطا می کند. زیر مجموعه کارگران غیر ماهر (سایر) برای افرادی است که کار غیر ماهر انجام می دهند. نیاز به کمتر از 2 سال آموزش یا تجربه، نه ماهیت موقت یا فصلی. برای واجد شرایط بودن برای این ویزا: باید در زمانی که دادخواست از طرف شما ثبت می شود، توانایی انجام کار غیر ماهر (که کمتر از 2 سال نیاز دارد) را داشته باشید. آموزش یا تجربه)، که ماهیت موقت یا فصلی ندارد، و کارگران واجد شرایط برای آن در ایالات متحده در دسترس نیستند توجه: گواهی کار و یک پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت مورد نیاز است. می توانید همسر و فرزندان خود را همراه داشته باشید. روند درخواست: کارفرمای شما (خواهان) باید فرم I-140، دادخواست برای کارگر بیگانه را ارسال کند. به عنوان بخشی از فرآیند درخواست، کارفرمای شما باید بتواند توانایی پرداخت دستمزد پیشنهادی را در تاریخ اولویت ویزای شما نشان دهد. کارفرمای شما ممکن است از گزارش سالانه، اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال، یا صورت مالی حسابرسی شده برای نشان دادن توانایی پرداخت دستمزد شما استفاده کند.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

8-12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

2 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

متغیردلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید در زمان ثبت دادخواست از طرف شما قادر به انجام کار غیر ماهر (که به کمتر از 2 سال آموزش یا تجربه نیاز دارد) کارفرمای شما باید نشان دهد که توانایی پرداخت دستمزد پیشنهادی را دارد. ، پیشنهاد کار تمام وقت از طرف یک کارفرما در ایالات متحده شما باید در سلامت کامل باشید باید شخصیت خوبی داشته باشید

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم I-485، درخواست ثبت اقامت دائم یا تنظیم وضعیت، کپی فرم I-797، تأییدیه یا اعلامیه دریافت، برای فرم I-140 که از طرف شما ثبت شده است (مگر اینکه فرم I-485 خود را همراه با فرم پر کنید. I-140) فرم I-485 مکمل J، برای تأیید اینکه شغلی که در فرم I-140 به شما پیشنهاد می شود، یک پیشنهاد شغلی با حسن نیت باقی می ماند که قصد دارید پس از تأیید فرم I-485 خود آن را بپذیرید دو عکس اندازه گذرنامه کپی از خود سند هویت صادر شده توسط دولت همراه با عکس کپی شناسنامه شما کپی صفحه گذرنامه با ویزای غیر مهاجرتی (در صورت وجود) کپی صفحه گذرنامه شما با مهر پذیرش یا آزادی مشروط (صادر شده توسط افسر مهاجرت ایالات متحده) (در صورت وجود) کپی فرم I -94، سوابق ورود/خروج، یا کپی پذیرش گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) یا مهر آزادی مشروط بر روی سند مسافرتی (در صورت وجود) مدرکی مبنی بر اینکه شما به طور مداوم از زمان ورود به ایالات متحده وضعیت قانونی خود را حفظ کرده اید (یا اینکه شما بر اساس INA 245(k)) فرم I-864، سوگند نامه پشتیبانی طبق بخش 213A INA (فقط در صورتی که دادخواست فرم I-140 شما توسط یکی از بستگان شما که شهروند ایالات متحده یا مقیم دائم قانونی فرم I-693 است ثبت شده باشد. ، گزارش معاینه پزشکی و سوابق واکسیناسیون (شما می توانید این فرم را همراه با فرم I-485 یا جدیدتر ارسال کنید، مانند زمانی که ما آن را درخواست می کنیم از طریق پست یا شخصاً در مصاحبه شما، در صورت وجود) سوابق تأیید شده پلیس و دادگاه در مورد تمام اتهامات جنایی ، دستگیری یا محکومیت بدون در نظر گرفتن حکم نهایی (در صورت وجود) فرم I-601، درخواست برای چشم پوشی از دلایل عدم پذیرش (در صورت وجود) فرم I-212، درخواست مجوز برای درخواست مجدد برای پذیرش در ایالات متحده پس از اخراج یا اخراج ( در صورت وجود) مدارک وضعیت غیرمهاجر J-1 یا J-2 گذشته یا فعلی (در صورت وجود)، از جمله اثبات انطباق با یا چشم پوشی از شرایط اقامت خارجی 2 ساله طبق INA 212(e) فرم I-485 مکمل A ، تعدیل وضعیت طبق بخش 245 (i) (در صورت وجود)

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با گرین کارت EB 3 – کارگران غیر ماهر در کشور ایالات متحده
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ