مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت دائم با ویزای روابط عمومی تاریخچه استعدادهای تجاری در کشور استرالیا

از ایران به استرالیا

توضیحات

ویزای روابط عمومی تاریخچه استعدادهای تجاری (زیر کلاس 132) به صاحبان مشاغل با تجربه اجازه می دهد تا یک کسب و کار جدید یا موجود در استرالیا راه اندازی کنند و به طور دائم اقامت داشته باشند

طول اعتبار

ماه(های) دائمی

مدت فرایند

زمان پردازش متفاوت است. ماه ها)

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

48 ماه

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

بالا

هزینه دولتی

5223 تقریبادلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

قبل از درخواست برای این ویزا، باید یک ابراز علاقه (EOI) ارسال کنید. شما باید توسط دولت ایالت یا قلمرو استرالیا نامزد و دعوت شوید تا برای این ویزا اقدام کنید. دارایی خالص تجاری و شخصی شما باید حداقل 1.5 میلیون دلار استرالیا باشد. مجموع دارایی خالص شما باید حداقل 400000 AUD از سود مالکیت در یک یا چند کسب و کار واجد شرایط باشد که در حداقل 2 سال از 4 سال مالی بلافاصله قبل از دعوت شما برای درخواست این ویزا به دست آمده است. حداقل برای 2 سال از 4 سال مالی قبل از دعوت به درخواست، باید در یک یا چند کسب و کار واجد شرایط که ارزش خالص شما حداقل 400000 AUD بوده است، دارایی مالکیت داشته باشید. مجموع گردش مالی سالانه شما باید حداقل 3.0 میلیون AUD از حداقل 1 کسب و کار و بیش از 2 کسب و کار، برای حداقل 2 سال از 4 سال مالی بلافاصله قبل از دعوت شما برای درخواست این ویزا باشد. شما و هر عضوی از خانواده که برای ویزا درخواست می‌کنید، باید شرایط سلامت و شخصیت استرالیایی را برآورده کنید. شما باید بیانیه ارزش های استرالیا را امضا کنید. لطفا لینک را برای جزئیات بررسی کنید. اگر 18 سال یا بیشتر دارید، باید انگلیسی کاربردی داشته باشید. اگر نمی توانید به ما نشان دهید که شما یا هر متقاضی وابسته 18 سال یا بالاتر انگلیسی کاربردی دارد، می توانید قسط دوم هزینه درخواست ویزا را بپردازید. تا زمانی که از شما نخواهیم نیازی به پرداخت این هزینه ندارید. اگر به دولت استرالیا پول بدهکار هستید، باید آن را پس داده باشید یا ترتیبی رسمی برای بازپرداخت آن داشته باشید. شما نباید ویزا را لغو می کردید یا درخواست قبلی رد می شد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

کپی بیوگرافی پاسپورت مدارک هویتی یا مدارک تغییر نام مانند گواهی ازدواج (در صورت وجود). خلاصه 1 صفحه ای از فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری فعلی شما در استرالیا و خلاصه 1 صفحه ای از اهداف تجاری و سرمایه گذاری استرالیایی شما در بلند مدت. شواهدی از خالص دارایی‌های تجاری و شخصی خود و مالکیت هر دارایی یا هرگونه بدهی در برابر هر دارایی (مانند وام مسکن، کارت‌های اعتباری و وام) مانند اسناد کاشی، صورت‌حساب بانکی و غیره ارائه دهید. . شواهدی از شغل تجاری و نیات شما در استرالیا مانند طرح کسب و کار دقیق، شواهدی مبنی بر گردش مالی سالانه حداقل 3.0 میلیون دلار استرالیا، سابقه مشارکت در مشاغل و غیره (در صورت لزوم). مدارک شخصیت: پلیس استرالیا، گواهی پلیس خارج از کشور از هر کشوری که در 10 سال گذشته 12 ماه را در آن سپری کرده اید، سوابق خدمت سربازی (در صورت خدمت)، فرم 80 مشخصات شخصی برای ارزیابی از جمله ارزیابی شخصیت و فرم 1221 اطلاعات مشخصات شخصی اضافی. فرم های نامزدی، در صورتی که در کل فرآیند این ویزا از کسی یا آژانس کمک بگیرید. هویت، شخصیت و مدارک مالی شریک زندگی خود را (در صورت وجود) ارائه دهید. شواهدی مبنی بر اینکه همه افراد شامل درخواست شما دارای بیمه درمانی کافی در استرالیا هستند. یکی از آنها، یک نامه امضا شده از یک ارائه دهنده بیمه درمانی، یک کارت مدیکر یا رسید ثبت نام در مدیکر، مدرکی مبنی بر بیمه درمانی مناسب (از جمله بیمه مسافرتی) و غیره را ارائه دهید. بیانیه ارزش های استرالیا را امضا کنید. بدهی خود را پس داده اید ویزا لغو نشده است.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با ویزای روابط عمومی تاریخچه استعدادهای تجاری در کشور استرالیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ