مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت دائم با مجوز سرمایه گذاری مهاجر سیشل در کشور سیشل

از ایران به سیشل

توضیحات

شهروندان خارجی که دارای مجوز شغلی سودآور (GOP) هستند می‌توانند بخشی از انواع برنامه‌های سرمایه‌گذار زیر باشند: نوع 1: ساکنان غیرسیشلی که معادل آن در روپیه سیشل کمتر از یک میلیون دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کرده‌اند و مقیم قانونی سیشل بوده‌اند. برای یک دوره نه کمتر از 1 سال. نوع 2: افراد غیرسیشلی که معادل حداقل 1 میلیون دلار آمریکا سرمایه گذاری کرده اند و برای مدت حداقل 5 سال با سیشل ارتباط تجاری یا وابستگی داشته اند. کاربرد فرآیند: 1. بدون ویزا وارد سیشل شوید.2. دریافت مجوز بازدید در Seychelles.3. برای اقامت قانونی و راه اندازی کسب و کار برای مجوز شغل سودمند (GOP) اقدام کنید. پس از یک سال، برای برنامه های سرمایه گذار در دسترس درخواست کنید. از اقامت دائم خود بهره مند شوید. تبصره: (الف) دارنده اجازه اقامت دائم حق برخورداری از موارد زیر را خواهد داشت: (1) شغل سودآور بدون نیاز به GOP (ب) 50٪ هزینه تحریم برای تحصیل اموال غیر منقول. iii) فرزندان صغیر دارنده مجوز ممکن است تا زمانی که به سن 18 سالگی برسند تأیید شوند و پس از آن باید برای مجوز مربوطه دیگری درخواست دهند. (ب) دارندگان اجازه اقامت دائم از مزایای مراقبت های بهداشتی رایگان برخوردار نیستند.

طول اعتبار

120 ماه

مدت فرایند

4 هفته (تقریبا)

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

132 ماه

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

11779 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

برای اقامت در سیشل باید بودجه کافی داشته باشید. شما نباید یک مهاجر ممنوعه باشید. شما باید سابقه کیفری و وضعیت سلامتی پاک داشته باشید. شما باید حداقل یک سال اقامت قانونی در سیشل داشته باشید. شما باید آخرین پاسپورت معتبر حداقل 1 ساله داشته باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

گواهی شخصیت پلیس شامل آن دسته از افراد که باید در مجوز تایید شوند. جزئیات کامل و مدارک مستند سرمایه گذاری. کپی صفحه داده های زیستی گذرنامه. 1 قطعه عکس سایز گذرنامه تمام چهره متقاضی و اشخاصی که باید در مجوز تایید شوند.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با مجوز سرمایه گذاری مهاجر سیشل در کشور سیشل
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ