مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت دائم با مجوز استعدادهای درخشان خوداشتغالی فدرال در کشور کانادا

از ایران به کانادا

توضیحات

برنامه افراد خوداشتغال به افراد اجازه می دهد به طور دائم به عنوان یک فرد خوداشتغال به کانادا مهاجرت کنند. برای این برنامه، شما باید: تجربه مرتبط در فعالیت های فرهنگی یا دو و میدانی داشته باشید. مایل باشید و بتوانید سهم قابل توجهی در زندگی فرهنگی یا ورزشی کانادا داشته باشید. فرآیند درخواست: بسته برنامه را دریافت کنید هزینه های درخواست خود را پرداخت کنید درخواست خود را ارسال کنید

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

100 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

36 ماه

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

1150دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید در فعالیت های فرهنگی یا دو و میدانی در سطح کلاس جهانی شرکت کرده باشد یا در فعالیت های فرهنگی یا دو و میدانی به صورت خوداشتغالی فعالیت داشته باشد. متقاضی باید مایل باشد و بتواند در کانادا خوداشتغال شود. متقاضی باید معیارهای انتخاب برنامه را داشته باشد. متقاضی باید شرایط پزشکی، امنیتی و سایر شرایط را داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست عمومی (IMM 0008). پیشینه/اعلامیه (IMM 5669). اعلامیه/ وابسته اضافی (IMM 0008 DEP) (در صورت وجود). اطلاعات تکمیلی: سفرهای شما (IMM 5562). مهاجر تجاری - فرد خوداشتغال. اطلاعات اضافی خانواده (IMM 5406). از یک نماینده (IMM 5476) استفاده کنید. مدرک تحصیلی اصلی (های) تحصیلی یا تحصیلات تمام وقت (یا معادل تمام وقت) شما. مدرک ممکن است شامل گواهی، دیپلم، مدرک، ریز نمرات و غیره باشد. فتوکپی از نتایج آزمون مهارت زبان شما (حداکثر 2 سال در زمان درخواست) از یکی از آیلتس (فقط آزمون آموزشی عمومی) برای زبان انگلیسی یا CELPIP (آزمون عمومی) فقط) برای انگلیسی و/یا TEF برای فرانسوی. فتوکپی از تجربیات مرتبط شما در طول پنج سال قبل از ارسال درخواست در یکی از فعالیت های فرهنگی (خوداشتغالی یا مشارکت در سطح جهانی) یا دو و میدانی (خوداشتغالی یا مشارکت در سطح کلاس جهانی). کپی مدارک تحصیلی به دست آمده همسر یا شریک زندگی مشترک، کار در کانادا، و رابطه خانوادگی همسر یا شریک زندگی مشترک شما با یک شهروند کانادایی یا مقیم دائمی که در کانادا زندگی می کند (در صورت وجود). کپی صفحات پاسپورت معتبر یا مدارک مسافرتی برای شما، همسر یا شریک زندگی مشترک و فرزندان تحت تکفل شما با نشان دادن: شماره گذرنامه؛ تاریخ صدور و انقضا؛ عکس، نام، تاریخ و محل تولد؛ صفحاتی که هرگونه تغییر در نام، تاریخ تولد، انقضا، و غیره را نشان می دهد. گواهینامه ها و ترخیص های پلیس. مدارک هویتی و وضعیت مدنی شامل گواهی تولد فرزندان، اوراق فرزندخواندگی، اثبات حضانت کامل و غیره 2 عکس برای هر یک از اعضای خانواده شما، خواه همراه یا غیر همراه، و خودتان. پرداخت هزینه در قالب قابل قبول. فرم چک لیست اسناد همراه با درخواست.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با مجوز استعدادهای درخشان خوداشتغالی فدرال در کشور کانادا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ