مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت دائم با برنامه مهارت متوسط آتلانتیک در کشور کانادا

از ایران به کانادا

توضیحات

خلبان مهاجرت آتلانتیک یک همکاری بین دولت کانادا و چهار ایالت اقیانوس اطلس نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد است. این به کارفرمایان آتلانتیک کمک می کند تا نامزدهایی را استخدام کنند که شهروند کانادا یا مقیم دائم نیستند. اگر نامزد و کارفرما شرایط لازم را داشته باشند، به نامزد اقامت دائم در کانادا اعطا می شود. برنامه مهارت های متوسط ​​برای کارمندان با تجربه در زمینه هایی مانند مدیریت، مشاغل فنی حرفه ای، فنی حرفه ای، تحصیلات دبیرستان و/یا مشاغلی طراحی شده است که نیاز به آموزش حرفه ای مراحل ثبت نام: بسته نرم افزاری را دریافت کنید تمام فرم ها را طبق دستورالعمل تکمیل کنید. تمام اسناد، فرم ها و برنامه ها را با هزینه جمع آوری کنید و آنها را به دفتر پذیرش مرکزی (CIO) در سیدنی، نوا اسکوشیا، کانادا پست کنید. توجه: اگر اهل اروپا، خاورمیانه یا آفریقا هستید، هنگام درخواست اقامت دائم باید اثر انگشت و عکس (بیومتریک) خود را ارائه دهید.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

تا 24 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

36 ماه

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

764 تقریبادلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید یک پیشنهاد شغلی توسط کارفرمایی داشته باشید که در خلبانی مهاجرت اقیانوس اطلس توسط استان آتلانتیک (نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا، یا جزیره پرنس ادوارد) که در آن مشغول به کار هستید، شرکت می کند. مهارت پیشنهادی شغل شما باید یکی از انواع مهارت های NOC 0، A، B یا C باشد. برای جزئیات، پیوند را بررسی کنید. شغلی که به شما پیشنهاد می شود باید تمام وقت و غیر فصلی باشد. شما باید حداقل 1560 ساعت در سطح مهارت C NOC در 3 سال گذشته کار کرده باشید. شما باید مدرک، دیپلم یا مدرک متوسطه (دبیرستان) یا پس از دبیرستان کانادایی داشته باشید. اگر خارج از کانادا تحصیل کرده اید، به گزارش ارزیابی مدرک تحصیلی (ECA) از یک سازمان شناخته شده نیاز دارید تا نشان دهد مدارک شما معتبر و برابر با مدرک کانادایی است. شما باید در یکی از آزمون های زبان تایید شده شرکت کنید تا نشان دهید می توانید به اندازه کافی به زبان انگلیسی یا فرانسوی برای زندگی و کار در کانادا ارتباط برقرار کنید. شما باید شواهدی مبنی بر پول کافی برای حمایت از خود و خانواده‌تان نشان دهید (حتی اگر کل خانواده با شما حرکت نمی‌کنند). اگر در حال حاضر با مجوز کار معتبر در کانادا زندگی و کار می کنید، نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر سرمایه ندارید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

درخواست و فرم ها را کامل کنید، پر و امضا کنید. قرارداد پیشنهاد کار (ساخته شده از طریق فرم پیشنهاد استخدام به یک تبعه خارجی (IMM 5650). مدرک سابقه کار مرتبط قبلی، باید حداقل 12 ماه سابقه کار مجاز، تمام وقت (یا معادل پاره وقت) (در NOC) باشد. سطح مهارت C) در 36 ماه قبل از دریافت درخواست شما. کپی از آخرین مجوز کار شما در کانادا (در صورت وجود). اعلامیه ارزیابی شما (در صورت وجود) اوراق خرد. مدرکی مبنی بر اینکه شما وجوه کافی را دارید که قابل انتقال است و برای استقرار در کانادا برای خود و خانواده‌تان در دسترس است. اگر از داخل کانادا درخواست می‌دهید: مدرکی ارائه دهید که نشان دهد اقامت موقت معتبر دارید. وضعیت تأیید نامه از استان آتلانتیک که شما را تأیید کرده است. نتایج اصلی آزمون مهارت زبان شما که نشان می دهد حداقل سطح 4 معیار زبان کانادایی (CLB) یا Niveaux de competence linguistique کانادایی (NCLC) را برای گوش دادن دارید. ، صحبت کردن، خواندن و نوشتن. مدرکی مبنی بر اینکه شما حداقل مدرک دیپلم دبیرستان را کسب کرده اید. مدرک تحصیلی تکمیل شده شما می تواند شامل کپی مدارک تحصیلی شما (دیپلم، گواهینامه یا مدرک تحصیلی) و ریز نمرات تحصیلات تکمیل شده با موفقیت در صورت وجود باشد. کپی صفحات گذرنامه یا مدارک مسافرتی برای شما، همسر یا شریک زندگی مشترک و فرزندان تحت تکفل شما. مدارک هویتی و وضعیت مدنی شما و همسر/شریک حقوقی شما. اطلاعات کودکان مانند گواهی تولد کودکان، اسناد فرزندخواندگی، اثبات حضانت کامل برای کودکان زیر 18 سال و غیره (در صورت لزوم). گواهی نامه های پلیس و تسویه حساب برای خود و وابستگانتان. 2 عکس برای شما و تک تک اعضای خانواده چه همراه و چه غیر همراه و خودتان. شواهدی مبنی بر پرداخت کلیه هزینه ها این چک لیست، پر شده و به همراه درخواست پیوست شده است.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با برنامه مهارت متوسط آتلانتیک در کشور کانادا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ