مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت دائم با اجازه اقامت دائم در کشور سیشل

از ایران به سیشل

توضیحات

شما می توانید برای اجازه اقامت دائم سیشل درخواست دهید، اگر با یک شهروند سیشل، کارگر اولویت دار، دانشجوی غیر سیشلی یا سرمایه گذار که شرایط زیر را دارد ازدواج کرده اید: حداقل پنج سال یا بیشتر با یک شهروند سیشل ازدواج کرده باشید، ازدواج هنوز پابرجاست و شما در سیشل به عنوان مقیم قانونی برای مدت مجموع نه کمتر از 5 سال اقامت داشته اید. دارای توانایی فوق العاده در علوم، هنر، آموزش، اقتصاد، تجارت، حقوق یا ورزش. دارای مدرک دانشگاهی در مقطع دکترا، فوق لیسانس و لیسانس در زمینه هایی که احتمالاً به توسعه کشور کمک شایانی می کند. سهم قابل توجهی در توسعه سیشل داشته اند. کسانی که حداقل به مدت پنج سال در سطح متوسطه در سیشل زندگی کرده اند و از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و حداقل 2 سال با مجوز شغلی سودمند (GOP) مشغول به کار شده اند. ساکنان غیرسیشلی که معادل آن را در روپیه سیشل نه کمتر از یک میلیون دلار آمریکا سرمایه گذاری کرده اند و برای مدت نه کمتر از یک سال اقامت قانونی در سیشل داشته اند. معادل حداقل 1 میلیون دلار آمریکا سرمایه گذاری کرده اند و برای مدت حداقل 5 سال با سیشل ارتباط تجاری/وابستگی داشته اند.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

8-12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

4 ماه)

تبدیل به اقامت دائم

2 ماه)

پیچیدگی

خیلی کم

هزینه دولتی

74دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما حداقل 5 سال یا بیشتر با یک شهروند سیشل ازدواج کرده اید. یا توانایی فوق العاده ای در علوم، هنر، آموزش، اقتصاد، تجارت، حقوق یا ورزش دارید. یا دارای مدرک دانشگاهی در مقطع دکترا، فوق لیسانس و لیسانس در زمینه هایی هستید که احتمالاً کمک قابل توجهی به توسعه کشور می کند. یا، شما سهم قابل توجهی در توسعه سیشل داشته اید یا، شما دانشجوی غیرسیشلی هستید، و حداقل به مدت پنج سال در سطح متوسطه در سیشل زندگی کرده اید، و از یک دانشگاه فارغ التحصیل شده اید و حداقل 2 سال مشغول به کار بوده اید. سالها با مجوز شغلی سودمند یا سرمایه‌گذاری هستید که معادل آن را در روپیه سیشل کمتر از 1 میلیون دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کرده‌اید و برای مدت نه کمتر از 1 سال اقامت قانونی در سیشل داشته‌اید. یا، شما سرمایه‌گذاری هستید که معادل کمتر از 1 میلیون دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کرده‌اید و به مدت حداقل 5 سال با سیشل ارتباط تجاری/وابستگی داشته‌اید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

اثبات ازدواج با یک شهروند سیشل برای حداقل 5 سال یا بیشتر. اثبات توانایی های خارق العاده. اثبات سهم قابل توجهی در توسعه سیشل. مدرک تحصیلی و اشتغال به مدت حداقل 2 سال با مجوز شغلی سودآور. اثبات سرمایه گذاری در سیشل.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با اجازه اقامت دائم در کشور سیشل
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ