مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

تیم ما با استفاده از تحلیل‌های مالی پیشرفته و ابزارهای به‌روز، عملکرد مالی شرکت یا پروژه مورد نظر شما را به صورت دقیق و جامع بررسی می‌کند. خدمات ما شامل تهیه و بررسی صورت‌های مالی، تحلیل نسبت‌های مالی، ارزیابی جریان نقدی، بررسی بودجه و پیش‌بینی‌های مالی و تحلیل سودآوری است. ما با شناسایی نقاط قوت و ضعف مالی و ارائه گزارش‌های دقیق، شما را در اتخاذ تصمیمات آگاهانه و تدوین استراتژی‌های مالی مؤثر یاری می‌دهیم. این بررسی‌ها به شما کمک می‌کنند تا مسیر رشد و بهبود کسب‌وکار خود را هموار کنید و به موفقیت‌های بیشتری دست یابید.

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بررسی دقیق عملکرد مالی شرکت و یا پروژه مد نظر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

کتاب رایگان: راهنمای خرید کسب و کار خارجی برای ایرانیان

در این کتابچه با مجموعه مواردی که پیش از خرید یک کسب و کار سود آور باید انجام دهید آشنا می شوید.  

ویزای استارت آپ