مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

لیست قیمت و خدمات مربوط به پکیج مشاوره ارزشگذاری و خرید بیزنس

پکیج مشاوره ارزشگذاری و خرید بیزنس

در این بسته خدمات، ما برای خرید یک بیزنس و یا سرمایه‌گذاری در یک طرح تجاری، نیاز به ارزیابی دقیق مدارک مالی، عملکرد سالانه شرکت در سال‌های اخیر، بررسی حقوقی قراردادها، و بررسی امکان تأمین مالی بانکی مشاور شما خواهیم بود.
پخش ویدیو

خدمات این پکیج

خرید کسب و کار و یا سرمایه گذاری در پروژه های خارج از کشور به مهارت های مختلف مالی، حقوقی و قاینانیس و همین طور شبکه ای قوی از ارائه دهندگان قابل اعتماد خدمات نیاز دارد.

آیا مایلید شرح خدمات و لیست قیمت‌های این بسته را دریافت کنید؟

خدماتی را که می خواهید انتخاب کنید و یک پروپزال ارائه خدمات، به رایگان دریافت کنید

سئوالات رایج مربوط به این بسته خدمات

مطمئنا هیچ سرمایه گذاری بدون ریسکی وجود ندارد. ریسکهای مربوط به اقتصاد، بازار و یا خود بیزنس مواردی هستند که باید به درستی شناخته و راهکاری برای مقابله با آن در طرح سرمایه گذاری اندیشیده شود. راهبری بیزنس هنر کنترل ریسک ها ست.
بله. در صورتی که کسب و کار مورد نظر دارای درآمد زایی مناسب بوده و شما نیز صلاحیت مالی لازمه را داشته باشید، می توانید از وام موسسات بانکی، یا حمایت نهادهای دولتی استفاده کنید.

داستان های موفقیت ما را بخوانید...

تحسین شده توسط مشتریان شاخص

یک پیشنهاد رایگان

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

پکیج مشاوره ارزشگذاری و خرید بیزنس
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

کتاب رایگان: راهنمای خرید کسب و کار خارجی برای ایرانیان

در این کتابچه با مجموعه مواردی که پیش از خرید یک کسب و کار سود آور باید انجام دهید آشنا می شوید.  

ویزای استارت آپ