مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

مهاجرت سرمایه گذاری

ثبت شرکت در لهستان- باتیس هلدینگ
اقامت با ثبت شرکت
ایمان نجفی

راهنمای جامع ثبت شرکت در لهستان

تشکیل شرکت در لهستان نیازمند رویکردی دقیق و پشتیبانی حرفه‌ای است. در هولدینگ باتیس، با تخصص و تجربه خود، ما به کارآفرینان محلی و بین‌المللی در روند پیچیده ثبت شرکت در لهستان کمک می‌کنیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که انتقال از ثبت اولیه به ادغام کامل به‌طور بی‌وقفه انجام می‌شود.

تخصص ما شامل مشاوره در انتخاب مناسب‌ترین نهاد حقوقی برای نیازهای تجاری شما است و با دقت به تفاوت‌های جزئی ثبت شرکت در لهستان پرداخته می‌شود.

مسیر ثبت شرکت در لهستان از مجموعه‌ای از مراحل کلیدی تشکیل شده است که با انتخاب ساختار قانونی مناسب آغاز می‌شود. لازم به ذکر است که بیش از 80٪ از سرمایه‌گذاران خارجی، هنگام ثبت شرکت‌های خود در لهستان، به انتخاب شرکت با مسئولیت محدود (LLC) تمایل دارند و از مزایای این ساختار بهره‌مند می‌شوند.

این مقاله، که نتیجه بیش از 13 سال تجربه در زمینه ثبت و تشکیل شرکت‌های لهستانی است، به ارائه بینش‌های کلیدی و دانش عملی می‌پردازد و نمایی جامع از روند ثبت شرکت در لهستان را به تصویر می‌کشد.

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

راهنمای جامع ثبت شرکت در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

کتاب رایگان: راهنمای خرید کسب و کار خارجی برای ایرانیان

در این کتابچه با مجموعه مواردی که پیش از خرید یک کسب و کار سود آور باید انجام دهید آشنا می شوید.  

ویزای استارت آپ