مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

خرید کلینیک درمانی

مرکز پزشکی و دندانپزشکی جامع برای فروش در قطر
دسته‌بندی نشده
یلدا جان فدا

کلینیک چند تخصصی پزشکی و دندانپزشکی برای فروش در قطر

این فرصت سرمایه‌گذاری شامل یک مرکز پزشکی و دندانپزشکی چند تخصصی در دوحه، قطر است. با قیمت پیشنهادی 6.5 میلیون ریال قطر، این مرکز از سال 2019 فعال بوده و خدمات متنوعی از جمله مراقبت‌های اولیه، خدمات تخصصی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و داروخانه ارائه می‌دهد. مرکز در موقعیتی استراتژیک واقع شده و مجهز به تجهیزات مدرن است. با توجه به رشد سریع بازار سلامت قطر (نرخ رشد سالانه 8.5%)، این سرمایه‌گذاری پتانسیل بالایی برای سودآوری دارد. مزایایی مانند امکان اخذ اقامت و حمایت‌های دولتی نیز وجود دارد، اما ریسک‌هایی مانند رقابت فزاینده و تغییرات قانونی نیز باید مد نظر قرار گیرند.

فروش کلینیک درمانی چند تخصصی در اروپا- لهستان
رعنا عسگری

فروش کلینیک درمانی چند تخصصی در اروپا- لهستان

این فرصت سرمایه‌گذاری شامل یک کلینیک درمانی چند تخصصی مدرن در لهستان است. با قیمت پیشنهادی 800,000 یورو، این کلینیک از سال 2018 فعال بوده و خدمات متنوعی از جمله جراحی پلاستیک، پروکتولوژی، و جراحی عمومی ارائه می‌دهد. کلینیک در موقعیتی استراتژیک واقع شده، مساحتی حدود 150 متر مربع دارد و مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی است. با گردش مالی سالانه 1.2 میلیون یورو و بیش از 1000 بیمار ثبت شده، این سرمایه‌گذاری پتانسیل بالایی برای سودآوری دارد. بازار خدمات درمانی لهستان با نرخ رشد سالانه 7% در حال گسترش است. مزایایی مانند امکان اخذ اقامت و حمایت‌های دولتی نیز وجود دارد، اما ریسک‌هایی مانند رقابت فزاینده و تغییرات قانونی نیز باید مد نظر قرار گیرند.

خرید کلینیک درمانی تورنتو
رعنا عسگری

خرید کلینیک درمانی در تورنتو – اقامت سرمایه گذاری در کانادا

فرصت سرمایه‌گذاری در کلینیک پزشکی چند تخصصی در تورنتو، کانادا:
قیمت: ۵۰۰,۰۰۰ دلار کانادا
شامل بخش‌های زیبایی، درمان عمومی، فیزیوتراپی و خدمات پا
۸ اتاق معاینه، موقعیت عالی در منطقه پرتردد
مزایا: تنوع خدمات، کادر مجرب، پتانسیل رشد
ریسک‌ها: رقابت، تغییرات قانونی، مدیریت نیروی انسانی
امکان اخذ اقامت کانادا برای سرمایه‌گذار
این فرصت ترکیبی از سرمایه‌گذاری سودآور و مسیری برای اقامت در کانادا ارائه می‌دهد.

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کلینیک چند تخصصی پزشکی و دندانپزشکی برای فروش در قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

کتاب رایگان: راهنمای خرید کسب و کار خارجی برای ایرانیان

در این کتابچه با مجموعه مواردی که پیش از خرید یک کسب و کار سود آور باید انجام دهید آشنا می شوید.  

ویزای استارت آپ