مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کار استاندارد در کشور روسیه

از ایران به روسیه

توضیحات

خارجی ها از نظر قانونی ملزم به دریافت ویزای کار استاندارد هستند، که در آن شرایط حقوق می تواند کمتر از 2 میلیون روبل باشد، که به شما اجازه کامل برای زندگی و کار در روسیه را می دهد. تایید ویزای کار به طور کلی منوط به سطح تجربه کاری متقاضی است. ویزای کار استاندارد معمولاً 12 ماهه صادر می شود و هر 12 ماه یکبار قابل تمدید است. زمان پردازش ویزای کار ممکن است بین 8 تا 10 هفته از روز درخواست طول بکشد. شما می توانید همسر و فرزندان خود را با خود بیاورید. روند کلی درخواست این است: نامه کار یا قرارداد کار را از کارفرما در روسیه دریافت کنید. خود را آماده کنید. درخواست ویزا و جمع آوری سایر مدارک مورد نیاز برای آن. برای ویزای کاری درخواست دهید و برای مهاجرت به روسیه آماده شوید.

طول اعتبار

12 ماه)

مدت فرایند

دقیقه 8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

72 ماه

تبدیل به اقامت دائم

12 ماه)

پیچیدگی

بالا

هزینه دولتی

243 USD (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید حداقل 18 ماه پس از شروع ویزا گذرنامه معتبر داشته باشید. شما باید یک قرارداد کار معتبر داشته باشید. شما باید یک دعوت نامه ویزای کار از کارفرمای روسی داشته باشید. باید شخصیت و سلامت خوبی داشته باشید. با نتایج منفی آزمایش HIV در 3 ماه اخیر، ممکن است بر اساس ملیت خود از شما درخواست شود.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا تکمیل شده کپی صفحه بیوگرافی گذرنامه کپی مدارک صلاحیت تحصیلی مورد نیاز دعوت نامه ویزای کار از طرف کارفرمای روسیه گواهی آزمایش پزشکی که نتایج منفی HIV را نشان می دهد، در 3 ماه اخیر انجام شده است. ) مدارک شرکتی اضافی که باید از شرکت داده شود

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کار استاندارد در کشور روسیه
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ