مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذاری انگلستان (Tier 1) گزینه 5M در کشور انگلستان

از ایران به انگلستان

توضیحات

افراد خارج از منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس و کسانی که مایل به سرمایه گذاری 5,000,000 پوند یا بیشتر در انگلستان هستند می توانند درخواست دهند. سن باید 18 سال به بالا باشد. فرآیند درخواست 1. ارسال درخواست آنلاین.2. اثر انگشت و عکس خود را در مرکز درخواست ویزا (برای دریافت اجازه اقامت بیومتریک) به عنوان بخشی از درخواست خود بگیرید. اجازه اقامت بیومتریک خود را ظرف 10 روز از زمانی که گفتید به بریتانیا خواهید رسید (حتی اگر واقعاً در تاریخ دیگری وارد شوید) جمع آوری کنید. شما باید هزینه اضافی مراقبت های بهداشتی را به عنوان بخشی از درخواست خود بپردازید. درخواست می شود در 3 هفته تایید و در عرض 90 روز باید از انگلستان بازدید و ارائه مدرک سرمایه گذاری. ویزای سرمایه‌گذار درجه 1 خود را دریافت می‌کنید که اعتبار آن به مدت 3 سال و 4 ماه است. توجه: اقامت دائم را می‌توان پس از 3 سال پس از نگهداری در ویزای سرمایه‌گذار ردیف 1 با سرمایه‌گذاری 5 میلیون پوندی انگلیس اعمال کرد.

طول اعتبار

40 ماه

مدت فرایند

3 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

36 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

2040 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

برای درخواست ویزای Tier 1 (سرمایه گذار) باید حداقل 5,000,000 پوند صندوق سرمایه گذاری داشته باشید. وجوه شما باید در یک یا چند مؤسسه مالی نگهداری شود و به صورت رایگان در بریتانیا خرج شود، پول می تواند در بریتانیا یا خارج از کشور در حین درخواست باشد. برای درخواست این ویزا باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید. شما باید بتوانید ثابت کنید که پول متعلق به شما یا همسر، همسر، همسر مجرد یا همجنس شماست. شما یک حساب بانکی در انگلستان باز کرده اید. دانشجویانی که حمایت مالی دارند ممکن است بتوانند برای Tier 1 (ویزای سرمایه گذار) درخواست دهند.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

پاسپورت فعلی یا سایر مدارک شناسایی معتبر مسافرتی، برای ویزای خود به صفحه ای در پاسپورت خود نیاز دارید که دو طرف آن خالی باشد. اگر از کشوری هستید که باید در آن آزمایش بدهید، آزمایش سل شما نتیجه می‌دهد. گواهی سابقه کیفری از هر کشوری که در 10 سال گذشته در مجموع 12 ماه یا بیشتر در آن اقامت داشته اید. شواهد وجوه سرمایه گذاری: (الف) اگر پول خودتان است، باید مقدار پولی که دارید، محل ذخیره آن، از کجا آمده است و پول را می توان به بریتانیا منتقل کرد، نشان دهید، (ب) اگر پول شریک زندگی شما باشد، باید گواهی ازدواج یا مشارکت مدنی ارائه دهید، یا در مورد روابط مجرد یا همجنس که ثابت کند در یک رابطه طولانی مدت هستید (حداقل 2 سال) و اظهارنامه ای از شریک شما تأیید می کند که به شما اجازه می دهد وجوه را در بریتانیا کنترل کنید، نامه ای از یک مشاور حقوقی مبنی بر معتبر بودن اظهارنامه. ترجمه تایید شده هر مدرکی که به زبان انگلیسی یا ولزی نیست.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذاری انگلستان (Tier 1) گزینه 5M در کشور انگلستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ