مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی NZ در کشور نیوزلند

از ایران به نیوزلند

توضیحات

همه خارجی ها اگر بخواهند بیش از 3 ماه تمام وقت در نیوزلند تحصیل کنند، نیاز به ویزای دانشجویی دارند. اگر شهروند نیوزیلند یا مقیم، شهروند استرالیا یا ویزای اقامت دائم استرالیا هستید — بدون قید و شرط، نیازی به ویزای دانشجویی ندارید. اگر ویزای دانشجویی دارید، ممکن است بتوانید به صورت نیمه وقت کار کنید. حداکثر 20 ساعت در هفته و تمام وقت در طول تعطیلات برنامه ریزی شده زمان پردازش ویزای تحصیلی ممکن است از روز درخواست بین 6 تا 12 هفته طول بکشد. می توانید همسر و فرزندان خود را همراه داشته باشید.

طول اعتبار

بیش از 3 ماه

مدت فرایند

2 تا 3 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

48 ماه

تبدیل به اقامت دائم

24 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

چه شرایطی باید داشته باشید؟

برای پذیرش در یک دوره در یک موسسه آموزشی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش یا سازمان صلاحیت‌های نیوزلند (NZQA) متقاضی باید پولی را برای هزینه‌های تحصیل یا مدرکی نشان دهد که برای داشتن بورسیه تحصیلی که هزینه‌های تحصیل را پرداخت می‌کند، متقاضی باید پول کافی برای زندگی داشته باشد. در NZ متقاضی باید یک بلیط خارج از NZ داشته باشد یا مدرکی مبنی بر پول کافی برای خرید یکی داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست تکمیل شده و امضا شده اثبات هزینه و مالیات مناسب مهاجرت. دو قطعه عکس رنگی در اندازه پاسپورت. کپی پاسپورت معتبر (شامل بیو صفحه، ویزاهای گذشته، و غیره) گواهی پزشکی یا اشعه ایکس قفسه سینه در صورت وجود کپی گواهی پلیس یا گواهی شخصیت خوب یک نامه تایید ثبت نام اگر دانشجو هستید که به همان ارائه دهنده بازمی گردید و در حال تحصیل هستید. برنامه مدارک مکان(های) ارائه شده از ارائه دهنده(های) تایید شده تحصیلی نیوزیلند مدرک مدرکی مبنی بر تمکن مالی/بورسیه برای پوشش مطالعات

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی NZ در کشور نیوزلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ