مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی آرژانتین در کشور آرژانتین

از ایران به آرژانتین

توضیحات

دانشجویان خارجی که مایل به تحصیل و اقامت بیش از 90 روز در آرژانتین هستند، می توانند برای ویزای دانشجویی در کنسولگری عمومی یا مستقیماً در آرژانتین در Direccion Nacional de Migraciones (اداره مهاجرت) درخواست دهند. موسسه آموزشی در آرژانتین که متقاضی در آن تحصیل خواهد کرد. باید یک مجوز ورود (PIM) به Direction Nacional de Migraciones (DNM) درخواست کند. هنگامی که DNM PIM را صادر کرد، درخواست ها باید در دفتر کنسولی جمهوری آرژانتین که در مجوز ورود مشخص شده است، ارسال شود. اگر مجوز ورود مربوطه صادر نشود، به درخواست های ویزا رسیدگی نمی شود. زمان رسیدگی به ویزای تحصیلی ممکن است از روز درخواست بین 3 تا 5 هفته طول بکشد. می توانید همسر و فرزندان خود را همراه داشته باشید. می توانید در طول تحصیل در آرژانتین کار کنید. اگر یک سند هویت ملی (DNI) با حقوق کامل کار برای هر چند ساعتی که می خواهید اعطا کرده اید. روند کلی درخواست این است: یک دوره در یک موسسه آموزشی تایید شده در آرژانتین بیابید با دانشگاه تماس بگیرید و روند درخواست خود را شروع کنید. الزامات دانشگاه برای دریافت نامه پذیرش/ پذیرش. نامه پذیرش/ثبت نام را از دانشگاه در آرژانتین دریافت کنید درخواست ویزای خود را آماده کنید و سایر مدارک مورد نیاز را برای آن جمع آوری کنید. برای ویزای دانشجویی درخواست دهید و برای رفتن به آرژانتین آماده شوید

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

3-5 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

24 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

150دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورت/سند مسافرتی دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. شما باید در یک دوره از دانشگاه/کالج تایید شده در آرژانتین پذیرفته شوید/ثبت نام کنید. شما نیاز به بودجه کافی برای پوشش تحصیلی خود دارید یا بورسیه ای که پرداخت شهریه را تایید می کند. شما باید شخصیت و سلامت خوبی داشته باشید. شما به یک بیمه مسافرتی معتبر نیاز دارید که کل دوره تحصیل شما در آرژانتین را پوشش دهد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا، تکمیل و امضا شده است. دو عکس جدید در اندازه پاسپورت. کپی پاسپورت معتبر (مانند بیو صفحه، ویزای گذشته و غیره). اصل و کپی نامه تایید یا ثبت نام از دانشگاه / کالج در آرژانتین. کپی ریز نمرات سوابق تحصیلی. کپی بیمه درمانی که کل مدت اقامت در آرژانتین را پوشش می دهد. کپی مدرکی مبنی بر بودجه کافی برای پوشش هزینه های اقامت و تحصیل در آرژانتین.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی آرژانتین در کشور آرژانتین
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ