مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای خوداشتغالی نروژ در کشور نروژ

از ایران به نروژ

توضیحات

اگر شما یک فرد خوداشتغال با کسب و کار تاسیس شده در خارج از کشور هستید و قراردادی را برای انجام ماموریت برای یک کسب و کار در نروژ منعقد کرده اید، می توانید برای Skilled Self Employed Business Assignment Permit درخواست دهید. در حال حاضر هیچ ویزای دیجیتال نوماد برای نروژ وجود ندارد، اما ممکن است بتوانید برای اقامت بیش از 90 روز و کار قانونی در نروژ برای اقامت یا LLC ثبت نام کنید. تنها در صورت داشتن مجوز اقامت می توانید از راه دور در نروژ کار کنید. هیچ مجوز اقامت خاصی برای کار از خانه در نروژ وجود ندارد. اگر می خواهید در طول اقامت خود از راه دور کار کنید، باید مجوز اقامت برای کار از راه دور داشته باشید. اجازه اقامت برای مهاجرت خانوادگی یک مجوز اقامت دائم اجازه کاری که در آن کار از راه دور بخشی از شغل است رویداد_availableDuration2 yearsattach_moneyFees620pending_actionsزمان پردازش6 هفته یکسان ساز CompPLEXITY داده های مهاجرت استعدادهای پایین برای نروژ Talent gain & drain map-2015-20.

طول اعتبار

2 سال

مدت فرایند

6 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

620دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید یک فرد خوداشتغال با کسب و کار تاسیس شده در خارج از کشور باشید و برای انجام یک کار برای یک تجارت در نروژ قراردادی منعقد کرده باشید. کسب و کار در نروژ باید یک آدرس تجاری ثبت شده در اینجا داشته باشد. پیشنهاد واگذاری باید برای یک شرکت خاص در نروژ باشد. حقوق شما باید مطابق با استانداردهای عادی نروژ باشد. صلاحیت شما به عنوان یک کارگر ماهر باید با توانایی شما در تکمیل تکلیف مرتبط باشد. اگر قرار است در شغلی که برای آن به رسمیت شناختن یا مجوز لازم است، مأموریتی را انجام دهید، باید چنین تأییدیه یا مجوزی را دریافت کنید. شما باید بر اساس ماهیت شغل ارائه شده، دارای تحصیلات / صلاحیت باشید: یک برنامه آموزش حرفه ای تکمیل شده حداقل سه ساله در سطح دبیرستان، یا تحصیلات یا مدرک تحصیلی تکمیل شده از یک دانشگاه / کالج دانشگاهی یا مدارک ویژه ای که در طول مدت طولانی به دست آورده اید. تجربه کاری، در صورت مرتبط بودن با دوره ها و غیره. شما باید حقوق و تعهدات خود را بدانید و باید هزینه درخواست را بپردازید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

پاسپورت و کپی تمام صفحات استفاده شده در پاسپورت. نامه پوششی امضا شده از پورتال برنامه. 2 عکس جدید در اندازه پاسپورت با پس زمینه سفید. سند اقامت در نروژ. مدارک تحصیلات و/یا مدرک تجربه کاری حاوی اطلاعات مربوط به دوره کار در کارفرما به همراه رزومه شما. قرارداد بین شما و مشتری نروژی. اسنادی مبنی بر اینکه شما یک پیمانکار خوداشتغال با یک تجارت مستقر در خارج از کشور هستید. چک لیست UDI، پر شده و امضا شده است. در صورتی که قصد ندارید در تمام مدتی که برای آن درخواست اقامت کرده اید در نروژ بمانید یا کار کنید، توضیح دهید. اگر درخواست خود را در کشوری غیر از کشور خود ارسال می کنید: مدارکی را ارائه دهید که نشان دهد برای شش ماه گذشته در این کشور مجوز اقامت داشته اید. اگر درخواست خود را در نروژ ارسال می کنید: مدرکی ارائه دهید که نشان دهد به طور قانونی در نروژ حضور دارید. اگر قرار است در حرفه ای کار کنید که برای آن به رسمیت شناختن یا مجوز لازم است: مدارکی را ارائه دهید که نشان دهد توسط مرجع تشخیص مربوطه برای حرفه خود به رسمیت شناخته شده یا مجاز شده اید (در صورت لزوم). اگر می خواهید نماینده ای از طرف شما درخواست شما را در UDI پیگیری کند: فرم وکالتنامه را ارائه دهید. اگر می خواهید در حالی که درخواست مجوز شما در حال بررسی است، کار خود را شروع کنید، یک نامه درخواست ارائه دهید که در آن ذکر شده باشد.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای خوداشتغالی نروژ در کشور نروژ
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ