مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای تحصیلی کانادا در کشور کانادا

از ایران به کانادا

توضیحات

اگر می خواهید بیش از 3 ماه در کانادا تحصیل و اقامت کنید، ممکن است بخواهید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. شما می توانید برای این ویزا به صورت آنلاین یا از طریق یک درخواست کاغذی اقدام کنید. بسته به دفتر ویزا، زمان‌های پردازش ممکن است بین ۱ تا ۴ هفته متفاوت باشد. می‌توانید بسته راهنمای درخواست را همراه با راهنمای دستورالعمل و فرم‌هایی که باید به صورت دستی پر کنید، دریافت کنید. قبل از درخواست برای مجوز تحصیل در دفتر ویزای کانادا، ابتدا باید نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) دریافت کنید. سربرگ، مقدار دقیق شهریه ای که باید بپردازید، تاریخ های شروع و پایان پیش بینی شده و تاریخی که باید تا آن زمان ثبت نام کنید را نشان دهید. پس از دریافت نامه پذیرش، می توانید درخواست مجوز تحصیل را تکمیل و ارسال کنید. شهروندان برخی کشورها یا مناطق خاص ممکن است برای سفر به کانادا به TRV نیاز داشته باشند، در حالی که سایرین ممکن است به eTA نیاز داشته باشند. دریابید که آیا به TRV یا eTA نیاز دارید یا خیر. توجه: تمام موسسات ابتدایی و متوسطه در کانادا به طور خودکار تعیین می شوند و در لیست DLI ظاهر نمی شوند. یک دانشجوی بین المللی، می توانید تحت هر برنامه کاری مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا کار کنید. دانش آموزان، در صورتی که شرایط واجد شرایط بودن خاصی را داشته باشند. اینجا بیشتر بیاموزید

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

تا 4 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

36 ماه

تبدیل به اقامت دائم

24 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید پاسپورت معتبر داشته باشید، حداقل. شش ماه پس از ورود به کانادا. شما باید در یک موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) پذیرفته شوید. شما باید یک نامه پذیرش از کالج ثبت نام شده دریافت کنید. ممکن است از شما خواسته شود که نتایج آزمایش پزشکی را ارائه دهید. برای اقامت و تحصیل در کانادا باید مدارکی مبنی بر حمایت مالی نشان دهید. الزامات اضافی ممکن است بر اساس مورد وجود داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

گذرنامه یا کپی سند مسافرتی. 2 عکس جدید در اندازه پاسپورت که در پشت آنها نام و تاریخ تولد شما نوشته شده است. الزامات بیومتریک همراه با عکس ممکن است خواسته شود. نامه پذیرش از جایی که قصد تحصیل دارید. مدرک حمایت مالی برای تحصیل و اقامت شما در کانادا. فتوکپی گواهی ازدواج/مجوز ازدواج (در صورت لزوم). هر گونه مدارک اضافی که توسط دفتر ویزا مورد نیاز است.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای تحصیلی کانادا در کشور کانادا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ