مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای اقامت موقت برای سرمایه گذاران یا بازرگانان در کشور شیلی

از ایران به شیلی

توضیحات

اتباع خارجی که در شیلی سرمایه گذاری کرده اند یا قصد سرمایه گذاری دارند و همچنین کارآفرینانی که تجارت می کنند یا قصد راه اندازی کسب و کار در این کشور را دارند می توانند ویزای اقامت موقت دریافت کنند. هیچ الزامات رسمی سرمایه گذاری یا تجاری خاصی وجود ندارد. معمولاً این ویزا با سرمایه گذاری در سهام شیلی یا راه اندازی شرکتی با فعالیت اقتصادی قابل توجه در این کشور به دست می آید. وابستگانی مانند همسر، فرزندان و والدین ممکن است شامل شوند. ویزای اقامت موقت به شما این امکان را می دهد که یک سال در داخل کشور زندگی کنید و برای مجوز کار اقدام کنید.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

4-6 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

48 ماه

تبدیل به اقامت دائم

12 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

17 - 1000 دلاردلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورتی دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. شما به یک کارت گردشگری معتبر نیاز دارید. شما به یک طرح تجاری یا طرح سرمایه گذاری نیاز دارید. شما نیاز به مدرک انتقال سرمایه به کشور دارید. به مدرک درآمد نیاز دارید. شما به مدرکی برای اثبات ثروت خالص نیاز دارید. شما به مدرکی مبنی بر قرارداد خرید و فروش املاک نیاز دارید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

کپی تایید شده پاسپورت. 1 قطعه عکس در اندازه پاسپورت کپی تایید شده از اسناد مجوز کسب و کار یا شرکت (در صورت وجود). اصل و کپی کارت گردشگری. اگر قصد سرمایه گذاری یا راه اندازی کسب و کار را دارید، مدارک زیر مورد نیاز است: طرح کسب و کار یا طرح سرمایه گذاری. اگر سرمایه به شیلی منتقل شده است، از طریق اسناد بانکی یا گمرکی یا هر مدرکی که نشان می‌دهد شما در شیلی سرمایه دارید، ثابت کنید. اگر سرمایه به شیلی منتقل نشده است، با استفاده از هر سند مناسبی به نام خود ثابت کنید که نشان می دهد سرمایه ای در خارج از کشور دارید که به شما امکان می دهد سرمایه گذاری اعلام شده را انجام دهید و ابزاری برای حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود در این کشور دارید. کشور. اگر قبلاً سرمایه‌گذاری کرده‌اید یا کسب‌وکاری را شروع کرده‌اید، مدارک زیر مورد نیاز است: نشان دادن انتقال سرمایه به کشور، مطابق با پولی که شخص متقاضی اقامت به شرکت کمک کرده است. اگر سرمایه به شیلی منتقل شده است، از طریق اسناد بانکی یا گمرکی یا هر مدرکی که نشان می‌دهد شما در شیلی سرمایه دارید، ثابت کنید. اگر سرمایه به شیلی منتقل نشده است، با استفاده از هر سند مناسبی به نام خود ثابت کنید که نشان می دهد سرمایه ای در خارج از کشور دارید که به شما امکان می دهد سرمایه گذاری اعلام شده را انجام دهید و ابزاری برای حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود در این کشور دارید. کشور. اساسنامه جامعه و اصلاحات بعدی. گواهی پرداخت عوارض شهرداری. قرارداد اجاره، فروش یا اسناد ملکی که از توسعه پروژه حمایت می کند. پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای 3 ماه گذشته. لیست حقوق و دستمزد کارگران قراردادی به همراه گواهی سابقه پرداخت بیمه تامین اجتماعی.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای اقامت موقت برای سرمایه گذاران یا بازرگانان در کشور شیلی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ