مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با مجوز کار ویتنام در کشور ویتنام

از ایران به ویتنام

توضیحات

اگر می خواهید برای مدت طولانی در ویتنام کار و اقامت داشته باشید، باید برای یک مجوز کار طولانی مدت درخواست دهید. هنگامی که بیش از سه ماه در ویتنام کار می کنید، مجوز کار مورد نیاز است. زمان رسیدگی به ویزای کار ممکن است بین 6 تا 12 هفته از روز درخواست طول بکشد. می توانید همسر و فرزندان خود را با خود بیاورید. روند کلی درخواست این است: نامه کار یا قرارداد کار را از کارفرما در ویتنام دریافت کنید. خود را آماده کنید. درخواست ویزا و جمع آوری سایر مدارک مورد نیاز برای آن. برای ویزای کاری درخواست دهید و برای مهاجرت به ویتنام آماده شوید.

طول اعتبار

3 ماه و بیشتر

مدت فرایند

تا 4 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

60دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما به پاسپورت/سند مسافرتی با اعتبار حداقل 12 ماه نیاز دارید. باید مهارت/تجربه مورد نیاز شغل پیشنهادی را داشته باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا، تکمیل شده و امضا شده کپی نامه پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در ویتنام کپی از تجربه کاری از کارفرمایان قبلی کپی پاسپورت معتبر (مانند صفحه بیو، ویزاهای گذشته و غیره) اگر تبعه کشور محل اقامت خود نیستید. ، لطفاً مدرکی مبنی بر اقامت قانونی خود در این کشور ارائه دهید (مثلاً مجوز اقامت و غیره) اصل گواهی سلامت (در صورت لزوم) مدارک هویتی مانند شناسنامه، گواهی ازدواج، گواهی قانون عرفی (در صورت لزوم) اثبات سابقه کیفری پاک از خانه یا کشور محل اقامت کپی بیمه درمانی مسافرتی دو عکس اندازه پاسپورت کپی گواهینامه تجاری کارفرما رسید پرداخت هزینه ویزا

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز کار ویتنام در کشور ویتنام
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ