مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با مجوز کار مصر در کشور مصر

از ایران به مصر

توضیحات

خارجیانی که قصد ورود و اقامت در مصر را به منظور اشتغال دارند، باید برای مجوز کار اقدام کنند. در حالی که کارفرمایان این روش را آغاز می کنند، ممکن است کارمند نیاز داشته باشد که با ویزای توریستی وارد مصر شود و سپس به روند درخواست ادامه دهد. لطفاً برای جزئیات بیشتر با کارفرما و نزدیکترین سفارت خود تماس بگیرید.

طول اعتبار

12 ماه)

مدت فرایند

ماه(های) متفاوت است

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

120 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

60 دلار آمریکا (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید یک قرارداد کاری معتبر داشته باشید که از یک کارفرمای مصری تضمین شده باشد. شما باید از خدمات امنیتی دولتی مصر گواهینامه امنیتی دریافت کنید. ویزای معتبر و سپس به روند درخواست ادامه دهید. لطفاً برای جزئیات بیشتر با کارفرما و سفارت خود تماس بگیرید. شما باید صلاحیت های لازم و تجربه کاری مورد نیاز برای شغل پیشنهادی را داشته باشید، در صورت لزوم، کارفرما باید درخواست را آغاز کند که هدف از استخدام یک خارجی به جای کارمند محلی را شرح دهد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

پاسپورت معتبر هفت عکس گذرنامه دو کپی از قرارداد شرکت کارفرمایی دو کپی کارت شناسایی مالیاتی دو کپی مدارک تحصیلی (مدرک تحصیلی دانشگاهی و غیره) کپی ثبت تجاری از کارفرما مجوزهای مورد نیاز برای انجام حرفه در صورت وجود نامه از کارفرما در مورد علت لزوم. برای استخدام یک خارجی تأییدیه از مقامات مربوطه مرتبط با حرفه، در صورت وجود، نماینده کارفرما که حامی مجوز کار است. آزمایش HIV منفی تأییدیه سرویس امنیتی دولتی در مصر شرایط اضافی ممکن است وجود داشته باشد که توسط کارفرما به شما اطلاع داده خواهد شد.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز کار مصر در کشور مصر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ