مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با مجوز اقامت کاری کلاس B در کشور تانزانیا

از ایران به تانزانیا

توضیحات

اگر بر اساس مجوز کار در تانزانیا هستید، می توانید برای اقامت کلاس B برای ادامه اقامت خود درخواست دهید. قبل از درخواست برای این مجوز، ابتدا مجوز کار خود را ایمن کنید. جزئیات بیشتر را با کارفرما و سفارت خود بررسی کنید.

طول اعتبار

6 ماه دقیقه

مدت فرایند

ماه(های) متفاوت است

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

84 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

2000دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید مجوز کار معتبر داشته باشید. باید پاسپورت/سند مسافرتی معتبر داشته باشید. شما باید جزئیات شرکت را داشته باشید (در صورت درخواست). شما باید مدارک آموزشی لازم را داشته باشید. شما باید یک نامه پوششی ارائه دهید. شرایط اضافی ممکن است وجود داشته باشد و توسط کارفرمای شما به شما راهنمایی خواهد شد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

تفاهم نامه و اساسنامه، گواهی تاسیس/انطباق، مجوز تجاری معتبر (در صورت وجود). گواهی ترخیص مالیاتی و برگه های پرداخت (در صورت لزوم). گواهی ثبت نام (TIN و VAT). سرمایه اولیه شرکت (برای شرکت جدید). تایید بخش از هر وزارت مربوطه (TBS، TFDA) و ثبت حرفه ای از هیئت شناخته شده (CRB، ERB و غیره). وضعیت فعلی برای سهامداران و مدیران از BRELA. ساختار سازمان. فرم درخواست (TIF 1). کپی کامل صفحات پاسپورت و عکس سایز پاسپورت. مدارک تحصیلی و رزومه. قرارداد کار با شرح وظایف نامه عدم اعتراض از کارفرمای قبلی برگه اطلاعات مجوز اقامت. کپی مجوز کار پوشش نامه از متقاضی. هر مدرک دیگری که ممکن است توسط کمیسر کل مهاجرت مورد نیاز باشد.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز اقامت کاری کلاس B در کشور تانزانیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ