مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با سفرهای کاری/ویزای کنفرانس (شنگن) در کشور سوئد

از ایران به سوئد

توضیحات

اگر برای سفر کاری یا کنفرانسی به سوئد سفر می کنید و شهروند یک کشور غیر اتحادیه اروپا هستید، ممکن است برای سفر و اقامت در سوئد برای مدت محدود (کمتر از 3 ماه) به ویزا نیاز داشته باشید. برای اعطای ویزا، به دعوتنامه شرکت یا شخصی که کنفرانس را برگزار می کند نیاز دارید.

طول اعتبار

حداکثر 3 ماه

مدت فرایند

2 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

65 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید پاسپورتی داشته باشید که حداقل 3 ماه پس از انقضای ویزای شما معتبر باشد. شما باید یک دعوت نامه از شرکت یا سازمان برگزار کننده کنفرانس داشته باشید. شما باید بودجه کافی برای پوشش اقامت و سفر به کشور خود داشته باشید (حداقل 450 کرون برای هر روز). شما باید یک بیمه پزشکی مسافرتی به ارزش حداقل 30000 یورو (34,78 دلار آمریکا) داشته باشید. شایستگی ممکن است بر اساس مورد متفاوت باشد. لطفا برای اطلاعات بیشتر لینک را بررسی کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

برنامه کامل با تمام اطلاعات ثبت شده، مطابق درخواست. 2 عکس پاسپورتی که در آنها مستقیم به جلو نگاه می کنید و بیش از 6 ماه از عمر آنها نمی گذرد. یک دعوت نامه – نامه – از شرکت یا سازمانی که کنفرانس را برگزار می کند. در صورتی که می خواهید شخص دیگری نماینده شما در اداره مهاجرت باشد فرم وکالتنامه. سایر مدارک به درخواست سفارت.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با سفرهای کاری/ویزای کنفرانس (شنگن) در کشور سوئد
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ